HAHAHAH.
Omg iemand heeft de derde wereld oorlog aangekondigd.
" Hmm daar ga ik een grappig plaatje van maken"
Ik vind die WWIII memes heel dubbel. Aan de ene kant is humor vind ik een goede manier om met negatieve shit te dealen, maar aan de andere kant zouden als er echt iets uitbreekt waarschijnlijk voornamelijk onschuldige Iraanse burgers de sjaak zijn, Amerikaanse burgers (die ook nog een zelf die klapmongool het witte huis ingestemd hebben, itt tot de Iraanse burgers die praktisch onder een dictatuur leven) zullen er waarschijnlijk erg weinig van meekrijgen. En dat is natuurlijk allesbehalve grappig
Het echte leven is over het algemeen een stuk minder grappig dan memes…
WWiii is alleen nog maar theoretisch, er zijn zoveel memes/moppen over tyfuserge shit die al gebeurd is…
Nee, echt?
Mijn pobleem is dat de memes niet worden gemaakt door de mensen die de echte shit gaan krijgen, maar door de mensen die er waarschijnlijk heel weinig van mee gaan krijgen
Ja, echt.
Net zo echt als dat de meeste memes uiteraard niet gemaakt worden door de mensen die er onder te lijden hebben…
Genoeg soldaten die ook WW3 memes maken. En de mensen die de memes maken zijn toch juist de mensen die gestuurd gaan worden? Als in, de simpele mens zoals jij en ik?
De enige memes die ik gezien heb en smakeloos vind zijn die van mannen die zich als vrouwen verkleden.
Als de Iraniërs ook en masse memes maken over de bommenregen die ze kunnen verwachten als dit allemaal echt uit de hand loopt neem ik mijn woorden terug. Anders blijf ik erbij dat ik het dubbel vind
Daar heb je wel gelijk in
Jup, genoeg gezien op TikTok. Wat raar is, want ze mogen er niet op. Maar heb er echt iets van 10 gezien
Ik zie geen kat?
Op het kastje tussen de zwarte kleren.