Wie is de Mol? 2020

Ging iets fout met de poll,dus even opnieuw.
Zou jij een goede mol zijn?

  • Ja
  • Nee
  • Weet niet/misschien

0 stemmers

Ahhhh vind het echt zielig voor Anita, ze keek er juist zo erg naar uit

5 likes

Oh wel jammer,Anita leek me echt een leuke kandidaat!

3 likes

Ik kan niet liegen, maar iedereen vertrouwt mij wel altijd met Weerwolven.

1 like

Zagen jullie trouwens hoe Claes in die preview die draadjes uit de handen van Rob rukte :joy: Ik zou denk ik ook geen geduld met Rob hebben haha

6 likes

Als ik Ron zie hoor ik alleen nog maar ‘LOES!LOES!’

2 likes

Hahaha ja ik snap hem

Als eerste eruit lijkt me net als bij expeditie robinson zooo stom. Je bent er net en dan mag je alweer gaan zonder dat je veel hebt gedaan

3 likes

Weken voorpret en voorbereiding gewoon meteen weg

Waarom heb ik nou weer op Anita ingezet :joy: rip

Ik heb nu pas door dat het een mat is, dacht eerst dat het een staart was. Wie wil dit nu?!

1 like

Ik verdenk nu Leonie en Claes. Leonie komt naar mijn mening nu al te verdacht in beeld dus neig ik naar Claes.

Ik vind Johan echt zo stom, ben blij dat jullie dat hier ook zeiden (kon niet meelezen want keek op mobiel). En ik vind Leonie echt zo’n doorsnee molkandidaat. Zeg maar als je het gemiddelde neemt van alle vrouwen die ooit aan widm heeft meegedaan komt zij eruit. Heel irritant maar ik weet niet zo goed waarom.
Claes vind ik wel leuk. En de rest nog even zien, nog geen idee wie de mol is, maar ik hoop niet JOHAN :rage:

22 likes

Merel is in ieder geval wel haar vertrouwenspersoon. Dat heeft Merel gister bij Eva gezegd.

Ik vond Jaike bestwel acteren. Echt zo heel boos kijken bij die telefoonopdracht en bij die test ook heel overdreven steunen en moeilijk kijken van ‘poehee sjonge jonge wat moeilijk pfffff!!’
Kwam nep over vond ik.

2 likes

Ben ik de enige die bij de start van dit jubileum wel wat meer spektakel had verwacht? Zoals dat jaar dat ze erachter kwamen dat ze allemaal in een ander land zaten. Dat vond ik heel vet!

18 likes

Ik zit er weer helemaal in hoor, heerlijk. Vond de opening erg mooi, de rest nog niet zo indrukwekkend.

1 like

Ik kende hem nog niet en hij heeft best een fijne stem maar die muziek is wel erg generiek.

Jaa dat was echt een gaaf begin!! Ik vond het eigenlijk best saai vandaag. En ik vond Anita leuk :frown:

Leuke eerste aflevering. Ik zit er weer helemaal in.
Die vrachtwagenopdracht he. De mol wilt toch in de ‘machtigste’ vrachtwagen zitten? De € is te opvallend (en ik vind Miljuschka en Nathan ook wel echt kandidaten). Dus dan is het de 0 of de 2 denk ik. De 2 was best snel vrij, Jaike en die irritante gozer, Jaike had wel weer een afwachtende en bevestigende rol. Maar dan de 0 vrachtwagens: Anita en Buddy zijn beiden de mol niet en hadden een te makkelijke ‘opdracht’ waar de mol zich niet achter kan verschuilen. Aan de vrachtwagens te zien hadden Tina en Claes de andere 0. Een moeilijke opdracht en een machtig getal. Ook de enige vrachtwagen met een digitaal invoerscherm met slechts 1 invul kans.