Wie is de Mol? 2020

Op een ander forum kwam ik een spoiler tegen wie de laatste vijf kandidaten zouden zijn, want er zijn allemaal foto’s uitgelekt die door de inwoners daar zijn gemaakt. :cry:

Omg ik heb zo genoten van Nathan Rutjes gisteren, wat een mega leuke deelnemer is dat haha

En ja @Chesirecat!!! En ook twee keer 2 vingers, slaat misschien ook op 2020?

3 likes
4 likes

Waylon op ali express :joy::ok_hand:

9 likes

Leonie lijkt op moeder Linda uit Een Huis Vol. Can’t unsee

2 likes

Het viel me vooral op dat Claes er wat van vond dat Tina zo snel die code invoerde, maar ergens leek het ook wel goed uit te komen? Ik weet niet of Tina wist dat er maar een kans was om die code in te voeren.

En die storing, is daar al meer over bekend? Ik heb het net online teruggekeken en die storing is me daar niet opgevallen, maar misschien was ik er even niet bij met m’n hoofd.

Linkje? (Eventueel in pb)

Edit: Al gevonden. Vind het niet per se een spoiler, want het kan ook zo zijn dat dit deel van de kandidaten een bepaalde taak hadden tijdens een opdracht en een ander deel een andere taak en daardoor niet op de foto staan.

Samenvatting

Er zijn ook nog andere foto’s van dat groepje op een andere dag volgens mij. Maar kan ook zeker wat jij zegt, dat hoop ik maar haha.

Ik heb het vanochtend terug gekeken via de Ziggo Go app en daar zat de storing in!

1 like

Net terug gekeken en ik vond het wel grappig om te zien dat al die Chinezen er omheen stonden en aan het filmen waren. Wat moet je met die beelden haha

Weet iemand waarom Anita gisteren zei ‘het zou voor de andere kandidaten veel erger zijn om er als eerste uit te gaan’?

1 like

Nee dat snapte ik ook niet? Misschien omdat zij het nu al zo vet vond ofzo, dat ze dacht dat ze het voor zichzelf minder erg vindt?

1 like

Ik heb terug gekeken via npo, maar daar zat de storing niet in!

Oh dus toch?

Op welk forum staat dat? Ik lees namelijk ook andere fora over widm en ik wil het absoluut niet tegenkomen :stuck_out_tongue: dan open ik die niet meer

Nathan ziet er echt uit alsof ie chronisch aan de speed is hahaha

1 like

Haha maar dit echt

28 likes

Oja, niet te missen :slight_smile::slight_smile::slight_smile:

Ik vind mezelf helemaal mollootwaardig nu want ik zei tegen mn vriend aan het begin van de aflevering Anita gaat eruit want die heeft zo’n andere leader. Niemand anders die dat op was gevallen? Ik dacht bijna: dit is wel té obvious. Alsof ze die lead pas vanaf aflevering 2 gefilmd hebben. Ik vind de groep trouwens best leuk, al vind ik het wel jammer dat Anita weg is.

Vanavond weer :smile: nog even bedenken op wie ik in ga zetten.

1 like