Wie is de Mol? 2020

Yess vond haar zo irritant

1 like

Ah en ze was ook alleen tijdens die opdracht. Dan mis je best wat lijkt me ipv dat je nog met iemand anders bent waar je op kan letten

Haha kut al mā€™n punten kwijt :sob:

Ik had ook op haar t meeste punten :sob:

1 like

Ah jammer! Vond Tina echt een leuke kandidaat

1 like

ehm wordt widm nou mede mogelijk gemaakt door rituals?
erg jammer

100 punten kwijt :cry:

Ik had ook gelezen dat Claes in een interview had gezegd dat hij nog nooit een aflevering had gezien toen hij gevraagd werd mee te doen. Maar dat kan ook een afleiding zijn.

1 like

Gedeelde smart :+1: Maar ik heb nog wel wat over!

Jaike is echt super zakelijk. Vind haar maar niks :wave:

3 likes

Ik ook niet. Hoop dat ze er snel uit gaat!

4 likes

jaike

  • ja
  • nee

0 stemmers

Of ze de mol is, of?

1 like

Whooo! Sta nu in veel poules op 1 :partying_face:

2 likes

Ik vind Jaike buiten dit programma echt fan tas tisch en ik snap niet waarom ze niet zo uit de verf komt. Misschien toch een beetje aan het acteren, hm

Oh jongens ik hoop toch zo dat Johan niet de mol is

ā€˜Mijn tactiek was doen alsof ik totaaal niet kan liegen en iedereen geloof hihahoā€™

2 likes

nee of we haar een leuke kandidaat vinden haha

Yes ik had mā€™n punten op Leonie en Nathan, dus heb ook alle punten nog. Vind Leonie na deze aflevering ook alleen maar verdachter.

(En wat zag Miljuschka er mooi uit deze aflevering zeg! Vond haar heel stylish met die jurk en haarband haha)

3 likes

Mijn vader zegt dat Buddy de mol is. Het orakel heeft gesproken, maar ik ben het er niet helemaal mee eens. Ik vind hem teveel typetje Jan Versteegh. Zoā€™n super fanatieke jonge kerel die dan de mol blijkt te zijn. Hoop het niet.

En mag Leonie al naar huis?? Jonge jonge wat een irritant wijf.

18 likes

in welke stad is die reclame van postcodeloterij opgenomen