Wie is de Mol? 2020

Ik vind nog niemand echt leuk dit seizoen.

Ja jouw vader is niet tegen te spreken met zoā€™n feilloos track record toch. Vanaf nu moeten we gewoon op Buddy letten dus

2 likes

Ja, hij had vorig jaar ook de 2e aflevering al door dat het Merel was, volgens mij is de enige die hij de afgelopen jaren niet door heeft gehad Jan. Toen dacht hij Olcay. Echt man hoe doe je het.

Ik hoop nu dat het niet Buddy is puur omdat hij dan geen gelijk heeft.

1 like

Ik vind Leonie zoooo irritant en obvious verdacht, hoop echt dat zij het niet is. Verder verdenk ik Miljouschka, Rob en Claes nu het meest.

2 likes

Ik: wat grappig, Rob heeft een rode peper als tattoo. Zou hij zo van pittig eten houden?

Vriend: Red Hot Chili Peppersā€¦

3 likes

anita en tina ruilen voor leonie en johan pls thx widm redactie

9 likes

?heeft er eigenlijk wel eens iemand zelf gekozen het spel te verlaten

Ja in dat seizoen in Georgiƫ. Weet even zijn naam niet meer

1 like

Nikkie toch? Of was dit retorisch?

1 like

Ja die gast die op Moffel lijkt

Edit: Opgezocht, hij heette Jean-Marc van Tol

7 likes

Jean Marc van Tol.

Luf Wikipedia

1 like

oh ja! nee was wel een oprechte vraag, eerste seizoen dat ik sinds ijsland? volg

1 like


Credits hiervoor gaan helaas niet naar mij

31 likes

Hahaha ja en toen waren er allemaal theorien over dat hij eigenlijk de mol was en het niet aankon en een kandidaat het over moest nemen

Maar was niks van waar want Jan was gewoon vanaf het begin mol

1 like

Ja, dit is echt een goede tip! Ik luister ze sinds de tip op het EGF kwam 2 seizoenen geleden. Ze zijn zo gegroeid in luisteraars. Ik vind de officiƫle podcast trouwens ook leuk.

1 like

Ik vind het een beetje raar dat Leonie zoveel in beeld is? Al die praat stukjes tussendoor zit ze in. Terwijl. Bijvoorbeeld Buddy de hele aflevering niet in 1 zoā€™n praatstukje zat volgens mij? Vind dat een beetje irritant want heb het idee dat de makers je op deze manier willen beĆÆnvloeden.

4 likes

Meestal leggen ze elke aflevering heel erg de nadruk op 1 persoon vind ik, volgende week is het waarschijnlijk weer iemand anders

2 likes

Ik vind Jaike onopvallend opvallend. Als ze kandidaat is vind ik haar een vervelende en onsportieve kandidaat, ze is duidelijk erg fanatiek. Als mol vind ik haar tactiek vrij overtuigend en sterk.

Wat ik vooral vorige week opvallend vond was dat zij als enige de opdracht leek te hebben begrepen, terwijl uit de briefing de randvoorwaarde van het maken van een foto op een telefoon helemaal niet heel duidelijk was. Jaike reageerde heel boos toen bekend werd dat er geen geld was verdiend bij die opdracht. Of ze is een fanatieke kandidaat die zuchtend denkt ā€˜ik zei het tochā€™ of ze is een goed geĆÆnformeerde mol die zichzelf weet vrij te spelen omdat ze ā€˜toch gezegd had dat er maar een foto gemaakt mocht wordenā€™.
Met de wereldkaart opdracht reed ze ook alleen maar rond, maar deed ze niks. Wederom fanatiek dus maar geen prestaties, en ze verwijt de mensen in de controlekamer haar slecht te informeren. Terwijl de rest gewoon rondjes reed en wel degelijk kaarten vonden en op de juiste plek wisten te brengen.

Ook opvallend vind ik dat Jaike vaak in het midden van de groep staat, wat een actieve rol suggereert, maar in werkelijkheid vind ik haar vrij passief overkomen. Ze rent de benen wel uit haar lijf bij die kleurenopdracht, maar krijgt daarmee verder precies niks voor elkaar. Edit: het kan ook wel zo zijn dat ze van de redactie op die plek moet staan gezien haar lengte.

Mijn andere verdachte is Claes. Maar behalve het gedoe met de cijfercode in de vrachtwagen van vorige week kan ik dat niet echt onderbouwen.

8 likes

Jaike ging ook niet klappen toen bij de showopdracht die rode dingen in de lucht gingen. Dat viel me echt op!

Je ziet het hier bij tweet 7

2 likes

Johan, Nathan en Tina in dat gifje ook niet haha, ik zou zelf denk ik ook niet gaan klappen.