Wie is de Mol? 2020

Hint

Hebben jullie deze al gezien?

1 like

Ff in spoiler voor als mensen deze hersenspinsels niet willen lezen:

[details=“reactie”]

En wie was de negende die aan kwam lopen op dat plein in aflevering 1? Ik had op die volgorde willen letten maar uiteraard vergeten.

Ik denk ergens echt dat zij de mol is maar ik hoop het niet haha.

Volgens mij Rob.

1 like

Dat was Rob. Maar ik kan mij echt niet voorstellen dat ze zo iemand als mol zullen kiezen. Dat is toch vaak wel iemand die iets bekender is, hij is de onbekendste van de groep gok ik.

1 like

Ik ook een beetje

Ik vind het eigenlijk niet leuk om dit soort hints pontificaal in beeld te zien. Stel ik me aan en moet ik maar gewoon wegblijven uit dit topic of kunnen we dit soort dingen ook in spoilers plaatsen? :pleading_face:

1 like

Ik lees dit en ik denk: wie de f is Rob?

Maar het is de tuinbroekmeneer.

@Sarie dit soort hints komen ieder jaar weer terug maar hebben ze ooit naar de mol geleid?

5 likes

Ja bij Klaas destijds!

Ah had ik 'm even in spoiler moeten zetten? Ik dacht dat die dingen gewoon hier gedeeld werden, als in onze zoektocht naar de mol optimaliseren haha. Zal 'm alsnog in een spoiler zetten!

Ik doe dit eigenlijk nooit om deze reden idd. Als je er niet bij bent en je alleen de beelden ziet kan je bijna niet raden wie het is door hoe het geknipt/gemonteerd wordt enz.
Verder heb je dan die vage aanwijzingen, maar dat vind ik niet echt leuk en die hints worden steeds vager omdat het anders te makkelijk is aka je weet alsnog niks. Dus kijk het meer voor de leuk en dan hoor ik uiteindelijk wel wie het is

5 likes

Ja die ken ik, maar verder? Ik vind het zo vergezocht haha. En die hint was overduidelijk en dit is zo’n vage hint.

Bij Kees Tol was er ook zo’n soort hint in de eerste aflevering.

Ja die was toen best wel duidelijk (althans in de zin dat mensen dit hadden opgeschreven, want door gewoon te kijken kwam je daar niet op)
De preek die toen werd gegeven, daarvan vormden de eerste letters iets van “case is the mole” ofzo?

1 like

Jaa

1 like

Ik vind wel dat ie bij mij vaak vastloopt! Maar dat kan ook aan mijn internetverbinding liggen. Hij bevriest regelmatig en dan refresh ik snel om zo weinig mogelijk te missen. :roll_eyes:

1 like

Ik vind het wel lastig op wie ik mijn punten in moet zetten.

ja ik zat net ook te kijken op de app

Ik heb al mijn punten op een persoon gezet. Riskant, maar ik wil bovenaan in de poule waar ik in zit blijven, met een rond getal. De show vind ik niet superinteressant maar ik wil wel winnen.

2 likes

wow hoorden jullie ook dat snerpende stemmetje jammer na tina haar exit?

1 like