Wie is de Mol? 2020 #2

Ja en altijd van die domme hints op het einde

Ja ik denk ook helemaal niet na over wie de mol is, ik kijk gewoon alleen. Het heeft toch bijna geen zin als je er niet bij bent of niet naar van die vage speciale aanwijzingen zoekt (die vroeger overigens wel nice waren).

5 likes

Bij de 1e opdracht moesten alle dobbelstenen op 1 (zo zei Rik het letterlijk)… hint naar Welmoed? Yep ik zit al in een tunnel :joy:

13 likes

Wow goeie! Ik hoop het echt niet

3 likes

Ik vond haar vorige week ook al verdacht… weet eigenlijk al niet eens meer waarom precies haha, maar die gestolen jokers zijn wel een mooie ‘kandidatenactie’ om te doen alsof ze niet de mol is

1 like

Leuke aflevering, vond vooral de eerste opdracht heel leuk. Dat met die ballonnen was wel een beetje kansloos. In die tussenstukjes waar ze individueel wat vertellen vind ik Laetitia vrij irritant.
Echt geen idee wie ik moet verdenken.

1 like

Vind t ook fijn dat er weer een beetje interactie met de bevolking kan zijn

2 likes

Wie kijkt moltalk? Wie was dat die uit die fles dronk?

Kim lian toch?

3 likes

Ja eigenlijk moet je kijken wie er nu verdacht is en die is het dan dus niet

Sahil en Kim-Lian vind ik er nu veel te dik bovenop liggen

2 likes

Ik dacht eigenlijk dat ze misschien dachten laten we de finale gewoon in Albanië opnemen aangezien er waarschijnlijk toch weer geen publiek bij mag zijn in Nederland, dan ziet het er in ieder geval nog iets leuker uit

1 like

Ik ben wel benieuwd ja! Want dat is dus ook al in september opgenomen terwijl normaal iedereen pas tegelijk met NL weet wie de mol is.

Misschien ben ik n beetje laat maar ik zag dit en ik kan me niet voorstellen why. Als zij de mol is zenden ze dit toch niet uit maar anders legt ze het zo dik er boven op? So confused

8 likes

Denk eerder dat ze gewoon intense dorst had

1 like

Als je toch denkt dat de opdracht geen kans van slagen meer heeft. En als een medekandidaat je daardoor verdacht vindt, is ook mooi meegenomen.

1 like

Hebben die uitnodigingen voor die ontmaskering niet te maken met dat iedereen in NL door die live uitzending al wisten wie er mee deden? Ze moeten nu wel in AL blijven, anders staat er zo op social media: “ik zag Glenn al in de Albert Heijn, dus hij is het sowieso niet…”.

11 likes

Misschien was die taart waar zij zoveel van at wel zo droog als Sinterklaas z’n kont en moest ze daarom drinken. Maar wat ik niet snap is dat je gewoon een rood goedje zomaar op gaat drinken. Ze wist toch niet of het bv limonade was of water met een of andere gekke kleurstof erin die misschien wel helemaal niet bedoeld was om gedronken te worden?

4 likes

Als je goed op Kim let deze opdracht doet ze sowieso héél veel bizarre dingen. Ze moeten bijv de sokken sorteren en zij gooit ineens best veel ongesorteerde sokken in de lege wasmand. Bij de taart duikt ze erin met haar gezicht (waardoor je die taartopdracht direct vernaggeld want je gaat niet allemaal uit elkaars kwijl eten).

3 likes

Daarnaast gaat ze vol met die honing hand als eerste in die bak met veren, kun je natuurlijk al meteen bedenken dat dat niet gaat werken. :woman_shrugging:t4:

1 like

Of zij begreep als enige de opdracht en dronk daarom. De opdracht was ‘vul de fles met water’. In die kom zit rode vloeistof en geen water

1 like