Wie is de Mol? 2020 #2

Ze wil toch niet dat mensen weten dat ze een ander team wil, omdat ze haar huidige team niet verdenkt. Dus vandaar gewoon dit, de meest voor de hand liggende smoes.

4 likes

Verdenken jullie al iemand? Ik heb echt geen flauw idee

2 likes

Ik vind veel mensen zo overdreven doen dat ik ze daardoor niet verdenk

1 like

Ik vind het ook echt lastig dit jaar.

2 likes

Ik vind het eigenlijk elk jaar lastig :rofl:

2 likes

image

1 like

Ja dat snap ik maar ik vind het gewoon mooi dat Fresia haar erop aanspreekt. Die had het waarschijnlijk ook door :wink: ik denk gewoon een beetje: zeg gewoon wat je wil ipv een doorzichtige smoes, maar goed, ik vind Kim-Liam gewoon niet zo leuk en ik zou zelf heel slecht zijn in dit spel dus misschien is het helemaal prima wat ze zei

Wat ziet Laetitia er mooi uit in die zwarte jurk

:sleeping:

1 like

Nou hoezo zou dit een dilemma zijn. Gewoon doorstappen tot het midden en hoppatee

Nouja je hebt wel voordeel als jij een vrijstelling/jokers hebt en de ander niet.

2 likes

Je kunt beter een ander naaien, iedereen een vrijstelling heb je ook niets aan.

8 likes

Wat een saai spel

12 likes

Hoezo? Dan ga je toch allemaal door lijkt me

Ja maar dat is de een na laatste optie toch? Denk dat die beginfase bij iedereen hetzelfde gaat, gewoon doorstappen haha

Echt hè, en dan nog al die duo’s hierna

Ja je hebt gelijk. En als er een zwarte vrijstelling is heb je er ook niks meer aan

Ja maar uiteindelijk wil je wel iémand eruit om de kans dat jij wint te vergroten toch? Ja het is gezellig maar je hebt er als speler niks aan als iedereen doorgaat

1 like

Ja, maar dat heeft toch geen zin? Je wil toch dat een ander eruit gaat zodat jij dichter bij je mol komt?

De resterende tijd alleen maar naar duo’s kijken die naar elkaar lachen en nee schudden😂

1 like