Wie is de Mol? 2020 #2

Yessss, nu Laetitia nog

Wie hoopte je dat eruit zou gaan?

• Everon
  • Arno
  • Fresia
  • Kim Lian
  • Hula
  • Laetitia
  • Sahil
  • Thomas
  • Welmoed

0 stemmers

En wie hoopte je dat erin zou blijven, als je maar 1 persoon mag kiezen?

• Everon
  • Arno
  • Fresia
  • Kim Lian
  • Hula
  • Laetitia
  • Sahil
  • Thomas
  • Welmoed

0 stemmers

Welmoed hoopte ik eruit

Kak dan ben ik 1 ronde vergeten in te zetten, heb er nu maar 400

het is nog niet bijgewerkt

1 like

Jawel bij mij wel :sob:

Everon hoopte ik voor erin, niet omdat ik denk dat hij de mol is
 gewoon omdat hij leuk is.

1 like

Oh zo stom van me, had nog expres alles in de verleden tijd gedaan zodat er ook op haar gestemd kon worden maar gewoon totaal vergeten haar naam erbij te zetten :sweat_smile: heb het aangepast, sorry voor iedereen die al gestemd had!

1 like

Ze heet Hila hahah

Waarom zit daar bij Moltalk iemand worst te snijden ook, niemand heeft wat te eten op hun tafel :joy:

2 likes

Hahaha omg zie nu pas dat m’n telefoon er Hula van heeft gemaakt. Sorry aan alle Hila’s op de wereld :no_mouth:

Arno had zo’n strak gezicht toen zijn naam werd genoemd, echt knap als je kandidaat bent, en je kunt zo onbewogen kijken. Maar ik kan er nog niet bij dat hij de mol zou zijn. Alleen al omdat hij het meest verdacht werd in de livestream.

2 likes

Ja ik dacht echt hetzelfde, en weer punten kwijt :angry:

Nou goed heb nog wat punten over dus ik ben verder gekomen dan Welmoed zelf, ofzo? :sweat_smile::sweat_smile:

2 likes

Ik dacht begin van deze aflevering, ik moet wat op welmoed zetten gelukkig niet gedaan.

Ik zit nu op everon en Arno maar weet niet echt.
Sahil is ook wel verdacht, bij die foto vorige week gaf hij dat instrument ook verkeerd om aan waardoor verkeerd op de foto staat.

Ik zit op everon of Kim-Lian. Deze aflevering heette “nietszeggend” en Kim kwam als eerst in beeld en zei in dat kleine stukje 3 of 4 woorden die leken op niets (iets, geniet en nog een ander woord)

Tunnelvisie to the max :sweat_smile:

Ik vond het echt een saaie aflevering eigenlijk met onboeiende opdrachten. Ik bedoel, een bal met een katapult in een net schieten, that’s it? :woman_shrugging:t3:

7 likes

Ik had verwacht dat Fresia heel erg aanwezig en op de voorgrond zou zijn. Ik vind het wel opvallend dat ze zo onopvallend is in de afleveringen.

2 likes

Info voor de test vraag van aflevering 3:
Thomas, Laetitia en Everon begonnen achter de katapulten.

6 likes

Zit er weer klaar voor

6 likes

Vandaag gaat eindelijk Arno naar huis

12 likes

Thomas durft hem niet aan te kijken

1 like

Ik vind Everon zo’n leuke vent

8 likes