Wie is de Mol? 2020 #2

Fresia! Ze lijkt er idd wel op ja

1 like

Wat zou jij doen?

• Niet
  • Gewoon
  • Op de kop

0 stemmers

1 like

Dit lijkt op de bungeejump opdracht uit 2013

Dit soort opdrachten zijn echt m’n nachtmerrie. Mega hoogtevrees hier :joy:

7 likes

Omdat niemand dat verwacht, je de mol bent en dan dus sowieso geen geld pakt

Ja ik roep maar wat hoor, heb zelf ook geen idee :joy:

Ik vind het echt zo kut hoe in dit seizoen alles om die stomme troeven gaat. Elke keer die keuze tussen geld en troef, waarbij kandidaten en de Mol dus altijd dezelfde keuze maken. Vind het sowieso echt een boring seizoen ook qua opdrachten, nu al zin in dat de Belgische weer begint.

20 likes

Haha Hila is echt een tof wijf

2 likes

Echt hè, vorige week vond ik echt de saaiste aflevering ooit. Die van nu is tot nu toe ook nog niet veel beter wat mij betreft :sweat_smile:

4 likes

Je hoeft toch niet te kijken? Ik vind dat gezeur over de afleveringen altijd een beetje afdoen aan het kijkplezier haha. Ik vind het wel leuk om te zien en deze opdracht ook leuk trouwens

10 likes

:heart_eyes:

3 likes

Ik post 1 comment als reactie op iemand die het daarover heeft? Het is niet zo dat ik het hele seizoen al elke zaterdag aan het zeuren ben

1 like

Ik snap het ook niet, ze gaan ook allemaal? Dat is toch juist de minst logische keuze?

2 likes

Het gaat ook zo traag. Ze hangen drie jaar ondersteboven

3 likes

Thomas is zo leuuuk

13 likes

Same, de opdrachten zijn zo simpel en eendimensionaal, echt heel saai

7 likes

Omg al die mensen zo vrolijk. Lijkt me doodeng

1 like

Ik vind dit seizoen dus tig keer beter dan het vorige en ook eigenlijk helemaal niet saai? Je ziet veel van de sfeer in de groep (die heel goed lijkt te zijn), goede uitleg van de opdrachten en ook meer lagen in de opdrachten soms.

8 likes

Meer in het algemeen, elke keer zijn er mensen die het saai vinden, de mensen niet leuk, opdrachten stom etc.

3 likes

Huh echt? Ik vind 'm juist stommer dan ik vooraf had gedacht