Ok ik denk dus Fresia want als t Everon zou zijn, dan zou hij weten dat de andere 2 op hem zitten en zou hij denk ik niet heel obviously meer gaan mollen. De actie om te zorgen dat er 1000euro uit gaat zou je nu denk ik als mol alleen doen als je weet dat er echt niemand op je zit en je echt met alles kunt wegkomen.
Normaal maken ze de verliezer toch al bekend?
Nachtmerriemateriaal.
Hahaha die trui van Rop is weer een pareltje hoor
![]()
![]()
Tinaaaaaa
Hee je tweet kwam voorbij!
Zoooo hallo ik durf niet alleen die aflevering te kijken hoor volgende week, fucking eng die maskers.
Haha ik keek net met mijn vriend en hij was er echt van overtuigd dat Everon en Fresia een setje waren geworden. Hoezo ik dat niet heb gezien. Ik heb hem hard uitgelachen.
Ik vond dat Fresia juist heeeel verdacht werd gemaakt deze aflevering, waardoor ik juist denk dat ze het niet is ![]()
Denk nog steeds Everon! Anders raar dat hij op Kim zit en er nog steeds in zit, terwijl anderen die op haar zaten eruit zijn en Fresia er nog in zit. Of het is Fresia en niemand heeft het goed ![]()
Ja ik dacht ook Fresia maar ik denk ook juist omdat ze zo verdacht in beeld is dat dat gewoon het werk van de regie is
Zou grappig zijn als niemand het goed heeft maar dat is nog nooit gebeurd, is nu juist aannemelijker dat het Everon is
Ja inderdaad dat denk ik ook!
Ik ben benieuwd naar de reactie van Glenn als blijkt dat hij de Mol de vrijstelling heeft gegeven ![]()
Moet zeggen dat ik de opdrachten spannend vond maar niet finalewaardig ofzo. Ik heb hierdoor wel veel zin gekregen in de Belgische De Mol want daar zijn alle opdrachten spannend en in de finale nog eens extra spannend.
De leaderhint naar Fresia klopt iig niet meer want de F is er niet bijgekomen.
Wel las ik ergens anders een hint naar Everon: als je van de eerste aflevering de eerste letter pakt, van de tweede aflevering de tweede etc. dan kom je uiteindelijk op: DWEMIESAN. Hiervan kun je maken: WIDM SANEE. Sanee is ‘Hooi’ in het Albanees. Everon Jackson Hooi?
Toeval of hint? ![]()
Lol nee
Waarom verzinnen mensen dit
Ik moest zo lachen om deze Instapost van Rik over post van z’n buurmeisjes aahahahhaa mega schattig (even aanklikken om de grap te snappen)
Wie is de mol?
- Everon
- Fresia
- Kim-Lian
0 stemmers
Ik denk dat het Everon is nu
Ik vind dat altijd de stomste aflevering, hier leef je naar toe, je wil het dolgraag weten, maar hierna is het ook afgelopen. Haha. Ambivalentie much.
Ik ga toch voor Fresia. Die het wel echt mega goed heeft gespeeld dan.
Ik denk niet Fresia, omdat geen één kandidaat op haar zit. Dus ik ga maar voor Everon.
Ben benieuwd!!! Hoop dat het een toffe aflevering wordt met dat bal