Wie is de Mol? 2020 #2

Annick

2 likes

Andere kant zouden ze dat toch niet meteen zo laten zien lijkt me als ze de mol zou zijn

2 likes

ja echt obvious

Maar ze hebben toch geroepen dat ze naar VOC “dinges” gaan. En niemand van de vast zittende boxen heeft dat gehoord haha?

Het kan wel. Is nog eerste aflevering dus dan kan je het als mol nog best veroorloven. Mensen gaan vanaf eerst aflevering nooit gelijk op één. En aflevering wordt toch wel weer snel vergeten.

Ja precies. Sowieso vind ik dat ze de laatste jaren de molacties slecht in beeld brengen. Dit soort overduidelijke domme dingen worden bijna nooit door de mol gedaan, maar het is wel irritant.

3 likes

Als eerste er uit gaan en de plek opperen waarvan je weet dat t m niet is is oooook slim :sunglasses: - want dan weet je ook dat je het niet meer red toch

Edit: oh ze staan wel goed haha

2 likes

Hahaha ‘sommigen zeiden: “er is gemold” ja duh, weet je in welk programma je zit?

16 likes

Wauw dit koor

5 likes

Ik vind het altijd stom als er snel groepjes zijn, snap Daniel wel :sweat_smile:

2 likes

Ja je moet hem peren en niet bereikbaar zijn bij deze opdracht, dan voorkom je dat er veel binnengehaald wordt

4 likes

Soy kan toch goed zingen? Met z’n musical carriere? Moet die niet bij team muzikaal oor haha?

1 like

Dit komt mij bekend voor
 (De Mol zuid-Afrika)

8 likes

Was deze opdracht ook niet een keer bij de Vlaamse mol?

3 likes

Ja precies dezelfde opdracht, beetje stom wel

5 likes

geweldige opdracht haha

Benieuwd of ze hetzelfde nummer gaan zingen

1 like

Heheh misschien Zoeloe / Zulu? Dat soort klanken kan je niet maken :rofl:

Edit: oh jammer, toch niet haha

2 likes

Geblinddoekt :stuck_out_tongue_winking_eye: anders wel erg makkelijk indd haha

2 likes

Neem zoiets aan. Was ook bij de Vlaamse versie