Maar zo is de badeend toch veel te obvious voor ‘zwemmen’ ? Zou er niet nog iets anders achter kunnen zitten?
Vind het ook wel erg random zo eend of heb ik gemist waarom ze moeten zeulen met een mega grote badeend?
Ik vind zonder badeend heuveltje op al kut zat
“Ik ben blij dat jij erbij bent want ik zou dit niet alleen gekund hebben”
Annick
En mijn boomercollega die niet weet hoe je presentatiemodus aanzet in powerpoint
Jaa lijjt me ook niet dat de badeend een typisch zuid afrikaans ding is ofzo.
Ik zit helemaal in m’n Daniël tunnel en zie al helemaal de achteraf beelden dat ie het vliegtuig mega omstuurt enzo
Mijn boomerklant die het verschil niet ziet tussen mijn .pdf en .ppt versie van de presentatie en helemaal in paniek belt
Maar even he. Hoe weet Daniel dat die twee eenden de juiste coordinaten hadden? Er was alleen gezegd ‘vind Francois’. En hij zegt ohja hier staat 123 en 145 dus die zijn het??? Of zit ik weer niet op te letten dan?
Hij riep ook wel heel snel dat hij in het hotel wilde blijven toen Rick die mensen voor de fysieke opdracht nodig had. Vanuit het vliegtuig is het makkelijk saboteren!
dat waren de enige twee met een lang nummer (dus de coördinaten)
Ik ging googelen en vond dit:
“ En wat hebben de inwoners van Tulbagh met badeendjes?” hier: Rik van de Westelaken geeft WIDM-geheimen prijs in podcast | RTL Boulevard
Er stonden nog kleine nummertjes onder die 123. Bij de andere stonden alleen 2 tot 3 nummers.
Straks halen ze de top niet eens. Al deze ellende voor niks.
Dat wiel
Dat kan ook weer niet de bedoeling zijn geweest hahaha
Idioten
Jezus wat is zij dom
Jaaahoor
De tering wat dom
Hahahaha