Wie is de Mol? 2020 #2

Nee maar het is dit jaar geen man

1 like

Waarom dan niet?

1 like

Het was sarcastisch.

Aha

2 likes

Wil jij een poule aanmaken @Maison of zal ik het doen?

1 like

Staat hier al boven !

3 likes

Oh wat stom, helemaal over het hoofd gezien :sweat_smile: dat belooft wat voor de poule voor mij

2 likes

Zitten jullie er klaar voor? En punten ingezet in de app? Het kan nog tot in de aflevering!

Wie denken jullie, schot voor de boeg, is de mol?
  • Kees
  • Jeroen
  • Anna
  • Tooske
  • Fons
  • Jip
  • Rian
  • Babs
  • Rosario
  • Justin

0 stemmers

Ik heb mijn punten in gezet, maar vind dat maar lastig hoor als je nog niets gezien hebt. Ken de meeste kandidaten ook niet.

4 likes

Ik ook, maar ik ga ook even kijken deze aflevering. Meestal is de eerste gok echt compleet op onderbuikgevoel. Maar volgens mij kun je tot iets voor half tien inzetten, dus mocht je tijdens de aflevering een ander gevoel krijgen, dan kun je nog wisselen!

1 like

Ik heb al mn punten op Kees. Niet omdat ik denk dat hij de Mol is, maar omdat ik denk (en hoop) dat hij er niet als eerste uitgaat.

3 likes

Ik vind hem een beetje lijken op Daniel Verlaan. Wil heel graag winnen, is razend slim, maar kan niet goed verbergen dat hij de mol niet is.

2 likes

Je kan nu gedurende de aflvering nog wisselen van punten

3 likes

Een topito, dat is toch eerder voorbijgekomen? Volgens mij in een heel oud seizoen

4 likes

Kees en Jeroen :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Ja in het vorige seizoen wat in Mexico is opgenomen, met Dennis Weening was dat toen volgens mij

1 like

Anna keek direct naar de kettingen van mensen :thinking:

3 likes

Deze opdracht doet me qua stijl ook wel denken aan het seizoen met Nikki de jager. Die natuurlijk toen de mol had gespot en daardoor vanaf het begin wist wie het was.
En tegelijkertijd kunnen wij als kijker niks met zo’n opdracht haha want als het al op film stond is het er vast uitgeknipt

6 likes

Jeroen, ik zou ‘m doen :heart_eyes:

14 likes

Nou lekker inzetten op Rian dan of kan je niet meer switchen?

3 likes