Vooral de opdrachten waar ze dingen van mensen moeten. De weg vragen, of spullen verzamelen enz vind ik ook altijd leuk
of hele inboedels verhuizen hahahaha never forget
Ja! Dat zijn altijd de leukste opdrachten. Vorig jaar in Italië was fantastisch.
Ja en dat je de locals echt ziet kijken haha. In China was het ook zo leukkk
Volgens mij ben ik de enige die Rocky verdenkt hahaha, ik denk echt dat zij heeft geprobeerd die codes te verstoppen en daarom ook tegen Marije zei nee joh laten we naar boven
En ook achteraf neejoh dat is niet bij ons misgegaan hoor!! tegen Marije zeggen, ook echt zoân typisch iets wat de mol zegt om anderen te beschuldigen
Zul je zien dat ze er deze afl uit ligt 

Ik denk ook dat zij het is!
Ik zit ook op Rocky, maar ook Renee.
Ik hoop vooral niet Rocky want dat lijkt me zo saai? Weet niet waarom maar oké
Ik zit ook op haar!
Opdracht heette âsteen goedâ ⊠Rock(y)âŠ
Zou wel verrassend zijn en dan hoop ik op echt leuke (en totaal onverwachte) molacties! Vind haar wel sympathiek
Beetje net als die zanger met die hoed van vorig jaar.
Weet zân naam niet eens meer (Rob, Bob, Job?)
Ik heb ook het idee dat er sowieso vaak iets met stenen is of dat ze die in de sfeerbeelden laten zien
Jaa ik verdenk haar ook. Door haar " Ulg helemaal geen zin om moeite te doen" houding.
Hij kwam heel chill en laidback over, maar achter de scĂšnes leek ie super jolig. Kan ook zo met Rocky zijn.
Ik verdenk haar overigens niet echt haha.
Jaa ik zie Rocky ook nog wel de mol zijn. Maar ik dacht dat ze heel fanatiek zou zijn (of zich fanatiek zou gedragen zeg maar) maar ik vind haar best onopvallend in de groep ofzo
Ja in die laatste aflevering vond ik hem ook veel leuker overkomen! Maar helaas pas de laatste.
Jaaa al die Italianen in dat restaurant van afgelopen seizoenâ€ïž
Renee schittert weer in afwezigheid
Het mooiste ooit waren de taxi chauffeurs in China