Oh ja volgens mij had je gelijk. En ik zag rocky net wel heeeel sneaky lachen maar ja kan ook omdat weet dat ze heeft gewonnen
Je weet het toch helemaal niet. Of Renée en Rocky had de meeste antwoorden goed. Of Rocky en Renee wint.
Plottwist dat dus Charlotte wel op de mol (Rocky) zat maar dat we nu allemaal denken dat Renee de mol is omdat Charlotte is afgevallen.
Je zag Rocky wel zo opkijken zo van mag ik het al zeggen? Of ik zie gwn dingen
Wat een saaie aflevering
Ja dat idee had ik ook
Renee zat er met zoooooon strak gezicht
Nee dat zeg ik inderdaad net
Maar alsnog ben ik wel overtuigd, zie deze aflevering ineens veel meer dan daarvoor hoe Rocky reageert etc. dus ik denk dat zij het is
Ja weet niet of ze blij is omdat ze weet dat ze gewonnen heeft of omdat ze het bijna mag zeggen
Besef ff dat Charlotte dus echt zo is… 
Ik vind het een heel Fabienne Chapot achtig jurkje maar heb hem nog niet gevonden
Charlotte tagt vaak haar kleding op IG, dus denk dat je daar een dezer dagen het antwoord zal vinden.
Ik weet dit omdat ik eerder deze week als irritainment haar IG heb doorplozen 
Of dat ene merk van die boef truien (ik kom niet op de naam) had ook vaak van dat soort dingen. Vraag me alleen af of ze nog wel bestaan haha.
Oh wauuw nee deze is echt erg hahha dat ene puntje, op wie ga je die inzetten!? 
Speltip 6 – Spreid je winstkansen
Hoezo kan ik ineens niet meer terugkijken (ziggo). Wat dommmm
Hij staat wel op youtube, als je wie is de mol english subtitles zoekt dan krijg je hem wel
Ik had vannacht gedroomd over de laatste aflevering haha, ik droomde dat ik TV keek en toen zag ik de bekendmaking van de mol. Dat was Renee, na allemaal shots met flashbacks naar het seizoen kwamen ze uiteindelijk bij de eerste aflevering met die kaartjes onder de deur door schuiven, en toen deed degene die dat deed een monnikenkap af en dat was Renee. En ik was vanochtend helemaal in de war dat het nog niet officieel bekend was want het was zo realistisch. En daarna besloot de regie om de molacties niet te laten zien want daar hadden ze geen zin meer in en toen kwam er een opstand in t Vondelpark en werd iedereen heel erg boos