Wie is de Mol? 2020 #2

Hey die verf opdracht hadden ze in t vorige seizoen ook

1 like

Nee toeen ze zelf een groen scherm kreeg

1 like

Vond ik ook!

Hahahahahahhaha zat Rick daar ineens langs t spoor met z’n bureautje

8 likes

Ik hoop nu gewoon dat Renee de mol is en niemand het raadt

11 likes

Leuk! In het seizoen van Jan wist ik het ook vanaf de treinopdrach dus ik zie goede kansen voor mijn eigen voorspelling nu :thumbsup:

3 likes

Wat jammer van Lakshmi! Ik hoopte op een vrouwenfinale met Lakshmi, Rocky en Renee en wie dan de mol was maakte me niet uit haha
De rest mag weg

Ik vond het wel leuke opdrachten deze aflevering. Ze zijn ook eindelijk een beetje haalbaar tov eerste seizoenen. De Mol mag wel wat beter zijn best doen.

Jammer dat Laskhmi eruit is, vond haar veel leuker dan verwacht.

Teach me master

5 likes

Verdoken hoogtepunt van deze aflevering: RenƩe die een foto maakte van een vuilnisbak om Joshua voor te stellen. Savage.

33 likes

Toch jammer dat Lakshmi eruit is, vond haar leuker dan verwacht.

Ik vind Joshua zowel totaal niet aantrekkelijk als bloedirritant.

Idd jammer dat Lakshmi eruit is, vond haar wel sympathiek.

10 likes

Hahaha ja dit was zo’n korte opmerking maar wel echt fantastisch. Ga ook nog steeds stuk om die foto van dat verkeersbord voor Splinter

6 likes

Dat ze ook droogjes trashcan erbij zei haha

3 likes

Ik vond Renee zo obvious klungelen met die touwen. Kan toch niet anders dat ze dat expres deed, volgens mij is zij echt wel pienter

1 like

Ik heb dat ook bij Renee, maar eigenlijk ook bij Joshua. Die man dort zoveel gekke dingen, dat moet toch bewust zijn?

Ik kende splinter niet maar vind hem echt een leuke kandidaat maar hij heeft exact zo’n mond en lach als een ex van me, can’t unsee. Gelukkig compenseert hij die nare associatie met zn leuke outfits :inlove:

1 like

Ik heb het idee dat Rocky de mol is. Ze deed bij die fotos maken zo van " Jaa weet ik veel ik doe maar wat" en ze heeft wel vaker een beetje zon houding. Van jaa leuk spel maar kan mij t schelen of we geld winnen of niet.

Ja klopt! Ze is nog heel erg op de achtergrond, en totaal nog niet echt verdacht. Ze ging ook die kistjes bij die ballerinas langs volgens mij, iemand zei hier ā€˜Laksmi heeft misschien het geld uit die kistjes weggehaald als Mol want Rocky heeft nog wel naar kistjes gekeken maar er niet veel geld uitgehaald’, maar misschien heeft Rocky dus wel geld in dr zakken gestopt!

1 like

Ik begin echt te twijfelen doordat iedereen hier zo op Joshua zit haha. Vind hem juist veel te veel kandidaat en meer zo een Tygo type dat wilt dat mensen hem heel erg verdenken.

en Rocky al helemaal kandidaat. Zij haalt het meeste geld binnen volgens mij en helpt ook superveel. Deze aflevering bijv met ā€˜land naast haĆÆti’ en dat ze nog even terug loopt met die sleutel die Renee al had gecheckt. Vorige aflevering zorgde ze er ook als enige voor dat het geld van het abseilen in de pot kwam.

Maar verder heb ik het nog nooit goed gehad voor de enalaatsteaflevering dus misschien ben ik supernaief haha

1 like