Die laagste pot komt wel echt eerder door lastige opdrachten dan molstreken
Hmm herinner me wel dat er zakken zijn laten vallen enzo
Pfff die hints
Onmogelijk
Die laagste pot komt echt niet door Renee zelf hoor hahahh
Omg toch die hint met die zinnen!!! Die was al geraden
Stop trying to make Renee klopt op de deur happen man
Het is echt geen “ding”
Ja en er zijn voor elke kandidaat wel zogenaamde hints te noemen altijd
Ja hahaha en dan vertelt Rik het echt op een toon van ‘wauw wat zijn we toch goed he’ maar ze zijn zoooo matig hahaha
“De mol in het midden” die hadden we hier ook gezien ja
Nou dat was m weer.
En volgende week de Mol België!
Tot in hopelijk het nieuwe seizoen
Dat bordje met die zin was ook al bekend
Toch fijn dat we geen schreeuwende menigte hebben met een interviewer die elke Truus en Jeroen gaat vragen wie zij verdenken #dankbaar
Oh dat kan ook! Ik had de 13e in mijn hoofd.
Ik zat goed op Renee. Maar vond Rocky deze aflevering super aantrekkelijk. Dat pak stond haar goed!! Ben een beetje verliefd nu.
Omg mn droom meedoen met jullie en daarna hier zeiken hahahah
Ahh 5e geworden in de FF poule dat pakt niemand me meer af hoor!!
Gaat rechtstreeks op mn cv
Ik vond Renee toch wel een voorzichtige mol. Dit hele seizoen viel wel wat tegen. Jammer!
Die hints zijn toch ook wel echt goed he… Dit kan je toch gewoon geen hint noemen?!
“De jokerkaart. Die lijkt gelijk aan een originele jokerkaart, maar de ‘i’ op de Wie is de Mol? jokerkaart wijkt af. Zet je de ‘i’ in de originele positie, dan wordt de ‘i’ een minteken. Dan staat er: W min E. Oftewel: de 23e letter van het alfabet minus de 5e letter. Dus: ‘De 18e letter’ is de Mol? = R is de Mol. Waarbij de R verwijst naar Renée.”
Vind de laatste aflevering altijd eigenlijk wel tegenvallen. Die hints zijn 9/10x echt geen goeie hints. Vind de spellen en de spanning van de andere afleveringen veel leuker