Wie is de Mol? 2020 #2

Nou ik wacht wel tot iemand op youtube helemaal uitvogelt wie er net te zien was :joy:

1 like

Nou Albanië ziet er in ieder geval prachtig uit.

7 likes

Haha nee bedoel gewoon in het algemeen, heb er gewoon nog geen zin in :joy:

ooo dacht dat je dit seizoen nu al niet leuk vond hahah

1 like

Ik ook niet hoor, ik heb vorig seizoen niet eens afgekeken.
Nu vind ik de locatie wel iets leuker en ik herken iets meer deelnemers dus hoop dat het me nu wel blijft boeien.

2 likes

Same!
Vond vorig seizoen ook echt niet leuk. Enige reden dat ik heb gekeken was omdat ik de Trust Nobody-podcast wel heel leuk vind om te luisteren.

Zie Wie is de mol vooral als opwarmertje voor de Vlaamse mol.

9 likes

Wattttt een mooi land toch :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

7 likes

Same! Heb al drie keer geprobeerd het aan en uit te zetten. Kut ziggo go.
De muziek is altijd veel te hard.

haha ik ken haar ook alleen daar van eerlijk gezegd

1 like

Lijkt me wel mooi als die Arno Kantelberg elke keer de outfits van de andere kandidaten zou gaan beoordelen/afkraken.

3 likes

Ik vind het zo irritant als ze beginnen met al die kletspraatjes in het begin, begin gewoon midden in een opdracht, dan zien we het vanzelf.

Hopelijk houdt ie het deze keer wat beknopter.

Benieuwd wie in deze groep een beetje de humor er in gaat gooien. Thomas ligt voor de hand, maar verder? Sahil misschien?

1 like

Ik was fan van Kim-Lian

1 like

Jammer dat ze geen felrood haar meer heeft. Iconisch

2 likes

Had zij niet een cover van Kids in America?

2 likes

En ik eet ook nog chips versta er niks van

3 likes

Je leest steeds (vorig jaar en nu ook weer) van tja ja door Corona kan reizen niet echt dus zijn ze genooodzaakt om in Europa te blijven

Maar halloooo wát een prachtig continent is het toch we komen toch niks tekort aan prachtige beelden zo? :heart_eyes:

27 likes

Ik hoop vooral dat hij gewoon lekker optyft met z’n “nikkie de jager lijkt op een bouwvakker”
Maar goed we gaan het zien

8 likes

Ai dat was hij ook. Nee dan mag hij er vandaag nog uit.

1 like