Deze misschien?
Ik ben fan deze! (Vooral als ie met 25% korting is)
Sorry @vitaminwater geen idee waarom dit een reactie is op jou, maar hoop dat je geniet van mijn tip
Nou ja haha die laatste zin gaat niet helemaal op want als ik iets vies vind maar je bedoelt denk ik dat het een vrij zwoele, soepele rode wijn is, dat is ook wel typerend voor een Italiaanse wijn (veel zon).
Ik heb zoveel zin in een wijntje nu, niet normaal
Ja, ik heb meer van dat soort wijnen op (toevallig gisteren nog) maar deze vond ik gewoon zoet en stroperig haha. Maarja, smaken verschillen.
En eens met je laatste zin, helemaal met dit weer
Welke bubbelwijn is lekker voor met oud & nieuw mee te proosten? Champagne houden we niet van, mag half zoet/zoet zijn.
Dan zou ik gaan voor een demi sec Cremant d’Alsace
Lust je echt alle champagne niet? Want er zijn echt heel veel soorten. Ik gok dat jullie niet van een droge (brut) champagne houden, maar waarschijnlijk wel van een doux (die is echt zoet) of demi sec (halfzoet).
Anders kan je ook budget een muscato d’asti halen!
Denk inderdaad dat alleen de droge niet bevalt. We hebben nu een veuve amiot demi-sec gekocht geloof ik.
Voor degenen die iets zwaardere rode wijn lekker vinden en dat makkelijk bij een gerecht past. Dit dronken wij gisteren en ga maandag nog een kist halen.
Nu in promo en misschien bij jullie te koop bij een Gall & Gall? De chardonnay was ook lekker trouwens.
Welke Champi halen jullie voor morgen? Max een 10tje
Is wel prosecco maar ik vond hem heel lekker en houd normaal ook niet zo van de droge champagne.
Maar deze was tikkie zoet en heel lekker. Qua prijs ook prima te doen vond ik.
Iets duurder dan 10 euro en het is een cremant ipv champagne, maar vind zelf deze lekker.
Mignon deelde laatst op instagram een tip van cremant bij de AH en een bij de Jumbo van een tientje, weet iemand dat nog? Ik heb er uiteraard geen screenshot van gemaakt.
Precies naar welke ik opzoek was, dankjewel!
Dank allen!!