Wijn!

Deze misschien?

2 likes

Ik heb drie nieuwe budget picnic favo’s

7 likes

Ik ben fan deze! (Vooral als ie met 25% korting is)

Sorry @vitaminwater geen idee waarom dit een reactie is op jou, maar hoop dat je geniet van mijn tip

2 likes

Nou ja haha die laatste zin gaat niet helemaal op want als ik iets vies vind :joy: maar je bedoelt denk ik dat het een vrij zwoele, soepele rode wijn is, dat is ook wel typerend voor een Italiaanse wijn (veel zon).

Ik heb zoveel zin in een wijntje nu, niet normaal

Ja, ik heb meer van dat soort wijnen op (toevallig gisteren nog) maar deze vond ik gewoon zoet en stroperig haha. Maarja, smaken verschillen.

En eens met je laatste zin, helemaal met dit weer :sunny:

Welke bubbelwijn is lekker voor met oud & nieuw mee te proosten? Champagne houden we niet van, mag half zoet/zoet zijn.

1 like

Dan zou ik gaan voor een demi sec Cremant d’Alsace

2 likes

Lust je echt alle champagne niet? Want er zijn echt heel veel soorten. Ik gok dat jullie niet van een droge (brut) champagne houden, maar waarschijnlijk wel van een doux (die is echt zoet) of demi sec (halfzoet).

Anders kan je ook budget een muscato d’asti halen!

Denk inderdaad dat alleen de droge niet bevalt. We hebben nu een veuve amiot demi-sec gekocht geloof ik.

2 likes

Voor degenen die iets zwaardere rode wijn lekker vinden en dat makkelijk bij een gerecht past. Dit dronken wij gisteren en ga maandag nog een kist halen.
Nu in promo en misschien bij jullie te koop bij een Gall & Gall? De chardonnay was ook lekker trouwens.

4 likes

Welke Champi halen jullie voor morgen? Max een 10tje :smiley:

2 likes

Is wel prosecco maar ik vond hem heel lekker en houd normaal ook niet zo van de droge champagne.
Maar deze was tikkie zoet en heel lekker. Qua prijs ook prima te doen vond ik.

Iets duurder dan 10 euro en het is een cremant ipv champagne, maar vind zelf deze lekker.

2 likes

Ik heb lukraak wat dingen in mijn Picnicmandje gepleurd

3 likes

Mignon deelde laatst op instagram een tip van cremant bij de AH en een bij de Jumbo van een tientje, weet iemand dat nog? Ik heb er uiteraard geen screenshot van gemaakt.

3 likes

Deze was van de AH iig!

1 like

Precies naar welke ik opzoek was, dankjewel!

En deze van de Jumbi

2 likes

Dank allen!!

1 like

Sorry dit is perencider en geen wijn maar ik wil dit toch tippen want het is heerlijk! Fris, fruitig, droog en lekker mousserend, 5 procent alcohol dus je kan hem zonder problemen in rap tempo achterover gieten

8 likes