Wijn!

JA! Hier ook favoriet, laatst voor het eerst geproefd. Die chardonnay van ironstone vond ik dan weer matig. Maar dan weet ik zeker dat je die mucho mas ook wel kunt waarderen @monkeyslut

1 like

Een wat oudere spatburgunder of pinot noir lijkt me :drooling_face:

2 likes

Sangiovese zou ook nog een mooie zijn!

1 like

Ik ben verhuisd en doe nu altijd bij de Jumbo mijn boodschappen. Heeft iemand wijn aanraders? Ik drink voornamelijk rood en houd wel van een stevige wijn.

Wat heerlijk, geniet ervan. Ik schenk zo een glas Chardonnay uit Californië in om het weekend in te luiden :blush:

2 likes

Ik kom niet zo vaak bij de Aldi, maar vandaag deze weer gehaald:
goede volle wijn

Meestal houd ik meer van droge wijn, maar deze is lekker fris.

1 like

Hoelang blijf wijn in zo’n wijntapje/zak goed? Voordat ik er 1 koop onder het mom van “dan kan ik er langer mee doen” en het nog steeds binnen een paar dagen op moet.

1 like

Paar weken, want vacuüm.

Ik was laatst bij een vriendin die er eentje had staan, daar stond op het pak geloof ik 3 weken? Was rode wijn trouwens.

1 like

Hahaha ik zat reviews van een wijn te lezen op Vivino, denk dat deze persoon het over bramen had :joy_cat:

14 likes

Haha, lekker op zuur :ok_hand:t2:

2 likes

Ik geef dit weekend een feestje en wil dus 12 flessen (2 dozen) wijn kopen bij de AH. Alleen heel veel is uitverkocht en niet leverbaar en nu weet ik het niet meer? Heeft iemand een tip? Ik zoek dus een licht wit wijntje, zat nu te denken aan chardonnay viognier van lindemans. Die is op voorraad en klinkt wel lekker, kent iemand dit wijntje toevallig? Of heeft iemand een andere tip? Of anders maar gewoon undurraga chardonnay? Ik weet het niet :woman_shrugging:t2:

Zit nu dus te zoeken puur op basis van wat er bestelbaar is bij de appie en dan aan de hand van recensies op vivino. Mijn idee was om online te zoeken en dan te proeven maar het wijn schap bij de AH hier is echt zwaar uitgedund en voor de helft leeg??

Ik vind chardonnay altijd te zwaar en daarom ook niet lekker.

Ik vind deze vino verde lekker fris en licht:

Of een gruner veltliner (zowel de duurdere als die van 4 euro vind ik lekker van de AH). Bij de Lidl hebben ze die ook voor 4 euro.

Ja ik wilde om die reden een pinot grigio doen, alleen echt alles wat ik aan klik is vervolgens bij de kassa uitverkocht. Ik moet ook een beetje op mijn geld letten dus daarom is een doos het handigst, liefst beetje rond de 25 euro. Die je post heb ik laatst gedronken en was idd wel een heel lekker licht wijntje! Maar 12 flessen kosten dan wel 70 euro waar ik ergens rond de 50 uit zou willen komen :sweat_smile:

Mijn vader komt vandaag langs en komt dan met de auto langs de Lidl, hem gevraagd om de pinot grigio daar te halen. Ook uitverkocht :frowning: nu ben ik zelf dus wel echt gebonden aan de AH helaas.

Bedoel je deze?

2 likes

En de Lindemans Pinot Grigio? Die is 26 per doos

1 like

Ja die bedoel ik!

Oh wat lastig ja…

Bij de Lidl hebben ze ook lekkere prosecco voor 4 euro, met een oranje etiket. Misschien is dat ook nog iets?

1 like

Huh! Bij mij als ik zoek op lindemans pinot grigio krijg ik er alleen eentje van 35 per doos?

Deze zag ik laatst wel staan bij mijn appie, denk dat ik hem vandaag dan ff ga proeven.

Echt zo hinderlijk dit, wist al weeeken welke wijn ik wilde op m’n feestje. Is hij uitverkocht en het alternatief dat ik zou willen ook.

Die met dat oranje etiket ken ik idd wel! Alleen ik heb zelf dus geen Lidl in de buurt. Vader was er een half uur geleden en toen was de wijn die ik wilde dus niet verkrijgbaar. Ik zie hem deze week verder ook niet meer dus vandaar dat Lidl geen optie meer is helaas…

Ow nu begrijp ik het
Ja echt heel irritant zul je net zien :weary:
Hopelijk vind je de gruner lekker!

2 likes

Ik zie ‘m vandaag nog in de aanbieding voor 26 euro. Maar dan moet je ‘m wel vandaag halen :sweat_smile: Bestellen gaat dan niet lukken nee, sorry, te snel gekeken.

1 like