Wjekw-archief 1

om oude wjekw heen te verplaatsen

AllOverPiercings heeft wel veel!

2 likes

Ik heb een fout gemaakt op het werk en voel me er best wel rot door. Ik stond waarschijnlijk te dromen en heb de fout onbewust gemaakt want ik herinner me er niets van.
Mijn bazen hebben ook al gezegd dat het niet erg is en dat ik het me niet te erg aan moet trekken maar toch voel ik me er slecht door.

Kan je er nog iets aan doen? Zo ja, doen. Zo nee, niet (meer) schuldig over voelen. Kan gebeuren en je bazen hebben gezegd dat het niet erg is. Met je slecht blijven voelen is iig niemand geholpen!

1 like

Zo fijn om eindelijk een tuin te hebben, wow

2 likes

Vind deze website zooo annoying, altijd als ik daar iets vind hebben ze het nooit op voorraad

Man ik ben zo moe van t warme weer, maar extra slapen overdag ho maar. Ik hoef verder niks maar k vind het irritant om in mijn vakantie me niet lekker uitgeslapen te voelen

Gevalletje slechte karma. Ik klaagde de vorige keer nogal tegen de psycholoog over de puinhoop die ze maakte op het whiteboard dus deze keer mocht ik het allemaal zelf opschrijven. Stond te trillen op m’n benen en heb wel 80x bevestiging gevraagd maar toch maar wel gedaan (6 maanden geleden had ik echt pontificaal nee gezegd)

1 like

veel plezier! Ik ga dit jaar denk ik niet… Ik voelde me op een of andere manier zo verdrietig bij alle nummers van HAH dat het me niet zo’n chill plan leek om te gaan :’) (weet dat ze natuurlijk ook andere muziek speelt op een concert maar ik wil niet dat deze ervaring mn vorige ervaring zou verpesten)
(dit werd echt een heel levensverhaal opeens)

Ik zat gisteren met een vriendin in een park en toen kwamen er opeens 3 Syrische jongens/mannen bij ons zitten en raakten we aan de praat. Op een gegeven moment zei ik iets over dat ik Geert Wilders stom vond en het niet eens was met zijn ideeën en toen was één van die jongens helemaal verbaasd. Hij dacht dat vrijwel alle Nederlanders Geert-wilders-ideeen hadden. Ik vond het zo naar :slightly_frowning_face: Dan voel je je echt ontzettend onwelkom denk ik als je dat als vluchteling denkt. Ik heb geprobeerd hem duidelijk te maken dat vrijwel niemand in mijn omgeving anti-vluchteling is, hoop dat z’n beeld nu wat anders is.

9 likes

Haha ja de nummers zijn best sad inderdaad :rofl: Ik kon niet bij het vorige concert zijn dus ik verheug me er wel heel erg op haha

1 like

Ze is echt suuuuuuper goed live. Heb zo genoten bij de HBHBHB tour

Jongens… de buurvrouw belt aan om dr exuses aan te bieden hahahahaha. Ik.ga.stuk!

6 likes

Ik heb volgende week een teamuitje en het is ‘iets’ met water maar verder is het een geheim. Waarom. Waarom. Waarom. Vertel gewoon wat we gaan doeeeeen dit is zo schijtirritant

Dit heb ik ook, ook sinds kort. Elke keer buikpijn en toen ik het bij ging houden bleek het steeds in de periode te gebeuren dat mijn eisprong zou zijn. Maar waar het ineens vandaan komt, geen idee

Fijn dat het goed ging! Is het een baantje om de tijd te overbruggen tot je een baan in je vakgebied vindt? Mijn gesprek was een beetje vreemd - 2 dames die goodcop/badcop aan het spelen waren voor mijn gevoel. Ook niet mijn droombaan (2uur reistijd elke dag, heel erg klein team) maar ben ondertussen wanhopig (zie al m’n vorige posts zeurend over een baan vinden haha)

1 like

HELD!

1 like

Mijn vriend gaat een week weg wat geen ramp is, maar hij zit nu gewoon aan de tv gekluisterd omdat er voetbal is en ik vind dat gewoon echt niet leuk. Ik haat voetbal, heb nu ook heel kinderachtig geen zin om daarna nog iets te gaan doen.

Ja ik haat het dat tijdschriften zo teringduur zijn

1 like

Jaa ik ook! Het lag sowieso aan de rest van de wereld haha! (En mijn collega’s, mijn vriend en het weer)

1 like