Welk seizoen is ze? Homeland staat ook op Netflix!
Oh ik ook zo niet he! Het vooruitzicht dat ik na het fietsen weer zoveel zweet en gewoon hitte… blegh
Ik zou nu gewoon in bed moeten liggen en gaan slapen, maar ik lees 100 jaar forum terug en ben aan het bellen. En ik weet gewoon dat ik morgen zoveel spijt heb, maarja eigenwijs is mijn 2e naam.
Hier nog 1. Ik was de hele dag extreem moe, maar nu ben ik natuurlijk klaarwakker.
Ja jezus. Ik heb dus vaker zulke dingen. Ook een keer gehad dat ik bij iemand thuis was en er iemand de woonkamer in kwam die de deur zo openzwaaide dat ik er achter belandde. Hij bleef daar zo staan en begon meteen een heel verhaal en ik stond daar dus achter die deur.
Toen probeerde ik heel onopvallend een beetje opzij te schuiven, alsof ik gewoon al de hele tijd aan de zijkant van de kamer had gestaan. Maar ik viel over de prullenbak wat een enorme klap veroorzaakte. Die jongen schrok zich echt een ongeluk toen ik daar opeens bleek te staan.
Was dus ook echt al een paar minuten in zijn verhaal haha.
story of my life!
Mijn bovenbuurmeisje is echt altijd zooo beleefd afstandelijk en saai als ik haar tegenkom. Maar zij houdt in de weekenden echt zieke feesten boven mij met veel vrienden enzo. Kan me er zo niks bij voorstellen , waar haalt ze die vandaan? Ik vind mezelf aardiger maar ik heb maar 3 vrienden
Stille wateren… kan je niet eens joinen en veldwerkonderzoek doen?
Neh volgens mij zijn het niet mijn type feestjes. Maar ben wel nieuwschierig… hoorde van een ander buurmeisje dat ze ook echt orgies heeft gehad enzo, misschien dat ze me dan eens wilt uitnodigen
Zo ik was vandaag op het Bluegrass festival in Rotterdam. Was kleiner dan ik dacht maar erg tof. Ik wist ook niet dat het blijkbaar ooit is begonnen als een buurtfeestje. Er was een lekkere sfeer, chille mensen, zon, goed eten en fijne muziek.
Hou je van rap haha? Volgens mij is er een franse rap groep die 1995 heet. Ze hebben inieder geval een liedje dat blablabla heet.
Waaat ik had toevallig precies hetzelfde, heb dat echt nooit. Werd langzaam wakker en me toen bewust van het feit dat ik echt lag te huilen, zo gek!
7 al en het staat tot 6 op netflix
Meh ik kijk iets waar euthanasie in voor komt en ben echt zo erg aan het huilen. Het doet me denken aan mijn tante. Zij heeft 5 jaar geleden euthanasie gehad en ik mis haar met momenten nog zo erg.
Ik heb het grootste deel van de avond Rollercoaster Tycoon gespeeld. Jeugdsentiment
Ik maak me altijd een beetje zorgen over m’n zusje wanneer ze uitgaat, ook al ging ik op haar leeftijd elk weekend uit. Het is toch anders
Ziet er een uit als een handig ding!
Mijn buren hebben een tuinfeest met heel veel herrie. En ze hebben niet eens een briefje in de bus gedaan.
Wauw, wat heb je allemaal gemaakt?
Vandaag gaan winkelen en nu al zo’n spierpijn in mijn onderbenen. Ben niets meer gewend. Zal je zien dat ze vannacht verkrampen en ik van de pijn wakker wordt