Jongens jongens jongens die dagelijkse struggle van iets aantrekken waarmee ik 1) buiten niet verdamp 2) binnen niet iedereen neersabel met mn stijve tepels door de zieke airco. Kan het gewoon weer ff terug naar 20 graden ok tnx
Mijn collega trakteert vandaag op Bufkes mmmmm
Bufkesbal here I come
Shit man heb alleen een hemdje aan en het is super koud in de trein door de airco
Haha ja heerlijk is dat he!
Test
Ja als je het doet moet je het wel goed doen en op tijd laten bijwerken vind ik …
Ik heb voor donderdag een afspraak! Spannend.
Maar een van de dingen die ik me afvraag: stel ik vind het mooi en wil het zo lang mogelijk behouden maar vind het toch te prijzig om het bij te houden
Hoelang loop ik dan voor gek die laatste week/weken? Of kan ik dat dan gewoon met mascara en nepwimpers camoufleren? Is het mogelijk ze zelf te verwijderen?
En kan ik nog oogschaduw / eyeliner dragen? Haha ben echt een leek zoals je merkt
Sterkte! Zolang die lieve leuke oma nog in jullie gedachten is, is ze niet helemaal weg.
Volgens mij wel! Je hebt ook zo’n interactieve kaart op op rotterdam punt nl (gewoon vd gemeente) om te zien waar je gratis kan parkeren.
Ik stond net op het punt te vertrekken vanuit Gent bedankt!
Vandaag lekker naar het strand!
Naar is dat! Ik had toevallig ook gisteren last van ovulatiepijn. Pijnlijk, maar vind het wel ‘fijn’ om het te voelen.
Welke is dat?!
Een rollade van een kilo moet 1 uur en drie kwartier in de oven op 150 graden, dus misschien kan je aan de hand van het gewicht berekenen hoe lang je die van jou dan moet doen? Is het varkensrollade of varkensfiletrollade? Die laatste hoeft namelijk maar 5 kwartier
Staat op de verpakking niet hoe lang ze in de pan/oven moeten?
Varkensrollades moeten ong 45-60min per 500gram rollade in de oven. Daarvoor wel even aan alle kanten aanbraden in een beetje boter (of olie). In de oven draai ik de rollade geregeld even om en strooi wat van de olie/boter erover heen.
Even een vraagje. Ik zie wel vaker dat mensen iets in een spoiler zetten ivm herkenbaarheid. Maar waarom dan? Want als hier iemand zit die jou kent herkennen ze het toch wel (met of zonder spoiler). Of maak ik ergens een denkfout?
Wel irritant trouwens van haar. Ik had er misschien al ergens subtiel een naald in gestoken als je het al zo vaak gezegd hebt. Maar gelukkig ga je verhuizen!
Als de rollade klaar is, kan je er trouwens met een sateprikker inprikken om te zien of ie gaar is. Kleurloos vocht? Gaar! Roze vocht? Niet gaar!
Prettigparkeren zegt van wel (nooit geweten dat het daar gratis was?) dus dank voor de tip!
Body lotion en body wash zou echt verboden moeten worden als cadeau. Ik heb serieus een hele kast vol met die meuk intussen.
Zo irritant als mensen vragen wat je wil hebben, dat je dan 3 verschillende opties geeft die je allemaal mega graag zou willen hebben, die allemaal anders zijn en andere prijsklasse hebben, en dan krijg je gewoon ALSNOG een stomme fles met zeep.
Vraag het dan niet???
Ik realiseer me dat ik een gegeven paard niet in de bek mag kijken dus ik jubel dankjewel en zo hoor maar dit blijft gewoon jammer.
Mijn vriend heeft z’n fiets laten jatten want hij was toch stuk blabla. Ik mag hier niets over zeggen maar ondertussen vraagt die wel iedere ochtend of die mn fiets mag lenen.
Hij heeft ook al een nieuwe fiets geregeld die die alleen nog op moet halen en naar de fietsenmaker moet brengen maar daar had die gister geen zin in ofzo.
Nu staat mijn fiets al 2 dagen bij mn ouders omdat ik de auto heb en iedere x als die vraagt of die mn fiets mag lenen geniet ik er echt van om nee te zeggen. Moet je maar met je spullen leren omgaan. Dit is zn 4e fiets sinds we samen zijn waar kuren mee zijn terwijl ik al 12 jaar dezelfde fiets heb.