Dat kan niet want aan de binnenkant van de poortjes kun je alleen uitchecken, niet inchecken!
Achter iemand aanlopen is beter
Het spijt me voor mijn betweterigheid, maar de NS werkstudent in mij kon d’r mond niet houden🤔
Haha ik heb hetzelfde dilemma. Ik wilde wel gaan sporten, maar het regent…
Nee inderdaad, ik wilde ooit een keer uitchecken bij een incheckpoortje (of andersom), gewoon om te kijken wat er gebeurde, nou er werd mooi €20,- van mijn kaart gehaald! Wat ik daarna wel makkelijk terugkreeg door te bellen met de NS maar het werkt dus niet, haha.
Sterkte…
Ik ga thuis met behulp van de polls een soort test maken en dan kan je zien wat voor type forummer je bent. Soort Girlz! meets horoscoop meets Buzzfeed!!
Ahhhh leuk!!! Ben benieuwd!
Ik hoop dat het lukt voor ik gebannen word!!
Ik kan hier thuis niks voor mezelf hebben. Alle zoetigheid wordt door mijn vriend gevrette. Zelfs een glas water staat mijn kat uit te slurpen als ik even niet kijk. Maar ja, die komt uit het asiel en dus zielig, dus die mag alles. Mijn vriend heeft zeker geen excuus.
Ja opschieten dan!!!
heeft iemand tips om grote foto’s te vinden van goede kwaliteit (>100 dpi)? Ik heb er eentje nodig voor mn scriptie, maar heb al zoo lang gezocht en alles is betaald (en dan echt superduur, wil best iets betalen maar geen 200 dollar) en er zijn wel websites met trials en dan gratis een paar foto’s maar ik ga daarvoor niet mn creditcard gegevens opgeven omdat paranoia… als ik via google zoek op een bepaalde grootte zijn het ook alleen maar foto’s met watermerk.
Hé @grace hoe is het afgelopen met dat spannende wat je zou meemaken voor werk een paar weken geleden? MIsschien heb ik het gemist!
ik heb zo een buiten training, maar het is koud.
Weet niet wat voor type foto je nodig hebt, maar op Unsplash kun je gratis (liefst wel met naamsvermelding) mooie foto’s downloaden.
Dat wil ik ook het liefst doen, maar ik wil niet meer aanbellen na gisteren. Tot 3x toe waren ouders niet thuis, dus grote kans dat ze er de volgende keer weer niet zijn en ik weer voor die kinderen sta…
Hahaha oh nee dit waren allemaal jonge knappe kerels, anders zou ik er inderdaad ook niet voor blijven zitten
Ik voel me zo down de hele dag. Bah… gelukkig zo ff met een vriendin chillen en een beetje lachen samen
Ik heb net een ballonvaart geboekt voor mijn ouders, vriend en mezelf… wel arm nu maar zin in!
Hard stampen
Nou, mijn trolley voor morgen is ingepakt. Ding is wel absurd zwaar en moet er nog 2 verdiepingen mee naar beneden, maar komt goed Hoop wel dat 'ie heel blijft