Weet iemand een leuk cadeautje voor een studieloopbaanbegeleider als bedankje? Ze heeft me zo’n 6/7 jaar begeleid… Graag iets blijvends, misschien iets gepersonaliseerd of zo?
Een mooie pen? Kan je evt laten graveren als je dat leuk vind. Of een leuk plantje ofzo?
Wooo ik vraag me echt even iets af, sommigen hier zijn volgens mijn ook wel bezig met volle maan en slecht slapen etc namelijk. Ik kom net tot de ontdekking dat mijn menstruatie de afgelopen 4 maanden telkens op of 1-2 dagen na volle maan startte?! En ben telkens ook de laatste paar menstruaties best wel depri, kan dat daarmee samenhangen?
@Zompig gefeliciteerd! Ga je nog wat leuks doen vandaag?
Ik heb een heel chill nummer ontdekt via spotify en nu wil dezelfde soort nummer ontdekken, alleen weet ik niet goed hoe. De nummerradio laat weer hele andere nummers horen, want t is een soort techno achtig nummer
Niet echt de gouden tip, maar bij mij helpt het om te bewegen.
Bleh ik zat net in de trein met een jongen en hij was al de hele tijd om me heen aan het cirkelen op het perron, toen stapte ik in en gelukkig stapte hij in een andere coupe in. Liep hij daarnet door de trein en ging naast me zitten? Terwijl we al 10 min onderweg waren, kreeg al gelijk een onbestemd gevoel van hem. Hij was ook n beetje in een vage taal aan het brabbelen, maar gelukkig kwam de conducteur en bleek natuurlijk dat ie geen geldig vervoersbewijs had. Dus hij moest er volgend station uit, is ie niet gegaan en nu ben ik ergens anders gaan zitten want ik voelde me zoo onveilig
Terwijl er echt niks aan de hand was maar raakte gewoon bijna in paniek, ik bewaarde mn hete koffie zelfs zodat als hij iets zou doen, ik dat over m heen kon gooien als afschrikmiddel
En ik vind het een beetje eng dat ik zo denk?? Zo extreem gelijk, doe ff rustig er is niks aan de hand
Ben je nu wel ok? Zit je op een fijne plek? Ik snap dat gevoel wel, vooral als iemand zo achter je aanloopt en ook nog eens naast je gaat zitten.
Vertrouw maar op je intuïtie, er is niets gebeurd maar hij bezorgde je wel een heel ongemakkelijk gevoel. Hij volgde je ook gewoon? Vind dit echt maar creepy, niet oke gedrag. Misschien naast een andere vrouw gaan zitten als het nog eens gebeurt, en nooit de stoel bij het raam nemen, dan kan hij je insluiten en kan je niet weg
De bestuurder van het busje heeft zich zelf gemeld.
Mijn ongesteldheid is gewoon al 8 dagen re laat?? Zo kut. Over 4 dagen heb ik een belangrijk evenement en de eerste dag van m’n menstruatie heb ik altijd weeën waardoor ik niks waard ben van ellende dus ik stress hem zo erg. KOM GEWOON NU
Ik had vorige week en deze week voor mijn doen super veel sociale activiteiten en ik word daar echt onrustig van… Soms voely mijn introversie zo tegenstrijdig want aan de ene kant vind ik het heel leuk om dingen te doen met vriendinnen/familie, maar aan de andere kant wil ik gewoon elk weekend thuis op de bank blijven zitten. Deze week dus ook weer 4 dagen dingen gepland en het is allemaal heel leuk hoor, maar zit echt weer dingen te bedenken om af te zeggen? Terwijl als ik dan eenmaal ergens ben ik het super gezellig vind. Why am I like this
I feel you! Had vorige week maandag en dinsdag iets na werk en toen kwam mijn werk met het spontane plan om woensdag een boottocht te maken en heb dat toen afgezegd onder het mom van ‘too many social activities’. Kan het echt niet aan.
Ja, precies dat! Geef mij liever 5 drukke werkdagen of een volle tentamenperiode haha. Ik voel ook gewoon stress hiervan? Maar als ik dan een hele tijd geen dingen gedaan heb ga ik me weer eenzaam voelen en zo. Zou zo graag extravert willen zijn eigenlijk al ben ik ook wel blij dat ik het prima naar m’n zin kan hebben in m’n eentje. Maar de maatschappij lijkt daar veel minder op gebouwd te zijn of zo?
@macklemore @Kerselaar dankjewel! Toen hij naast me ging zitten zaten er ook maar twee andere meisjes in de coupe, daarna ben ik in een drukke vierzits gaan zitten! Pfff ja ben blij dat ik ergens anders ben gaat zitten, gaat nu weer helemaal goed met me gelukkig
Ik zit met sollicitatie outfit in de trein maar mijn schoenen deden zo’n pijn dat ik van die badslippers heb gekocht bij Primark en die nu aan heb gedaan. Met pantykousjes. Prachtig
Ja, dat heb ik ook, heb sociaal contact ook nodig af en toe, maar gewoon niet te veel haha. Heb vorig jaar Ik moet nog even kijken of ik kan: de stille revolutie van de introverte mens gelezen, op zich wel een grappig en herkenbaar boek!
Die zin moet overigens echt op mijn grafsteen komen haha, dat zeg ik zo vaak ‘oh, mmh, kijk nog even of ik kan’.
Oh bedankt voor de tip, wil er opzich wel wat meer over gaan lezen omdat er ook wel positieve kanten aan zitten maar die zie ik eigenlijk nooit. En ja, dat is ook mijn standaard zin, haha!
Ik twijfel of ik even een slaapje moet doen of dat ik Desperate Housewives moet gaan kijken, heb die hele serie nooit gezien en gisteren de eerste afleveringen gekeken maar ben ook moe en heb maar 4 uurtjes geslapen… Hmmm
Slaapje!
Geniaal!
Hoe is je gesprek gegaan?