Mijn ongesteldheid is gewoon al 8 dagen re laat?? Zo kut. Over 4 dagen heb ik een belangrijk evenement en de eerste dag van m’n menstruatie heb ik altijd weeën waardoor ik niks waard ben van ellende dus ik stress hem zo erg. KOM GEWOON NU
Ik had vorige week en deze week voor mijn doen super veel sociale activiteiten en ik word daar echt onrustig van… Soms voely mijn introversie zo tegenstrijdig want aan de ene kant vind ik het heel leuk om dingen te doen met vriendinnen/familie, maar aan de andere kant wil ik gewoon elk weekend thuis op de bank blijven zitten. Deze week dus ook weer 4 dagen dingen gepland en het is allemaal heel leuk hoor, maar zit echt weer dingen te bedenken om af te zeggen? Terwijl als ik dan eenmaal ergens ben ik het super gezellig vind. Why am I like this
I feel you! Had vorige week maandag en dinsdag iets na werk en toen kwam mijn werk met het spontane plan om woensdag een boottocht te maken en heb dat toen afgezegd onder het mom van ‘too many social activities’. Kan het echt niet aan.
Ja, precies dat! Geef mij liever 5 drukke werkdagen of een volle tentamenperiode haha. Ik voel ook gewoon stress hiervan? Maar als ik dan een hele tijd geen dingen gedaan heb ga ik me weer eenzaam voelen en zo. Zou zo graag extravert willen zijn eigenlijk al ben ik ook wel blij dat ik het prima naar m’n zin kan hebben in m’n eentje. Maar de maatschappij lijkt daar veel minder op gebouwd te zijn of zo?
@macklemore @Kerselaar dankjewel! Toen hij naast me ging zitten zaten er ook maar twee andere meisjes in de coupe, daarna ben ik in een drukke vierzits gaan zitten! Pfff ja ben blij dat ik ergens anders ben gaat zitten, gaat nu weer helemaal goed met me gelukkig
Ik zit met sollicitatie outfit in de trein maar mijn schoenen deden zo’n pijn dat ik van die badslippers heb gekocht bij Primark en die nu aan heb gedaan. Met pantykousjes. Prachtig
Ja, dat heb ik ook, heb sociaal contact ook nodig af en toe, maar gewoon niet te veel haha. Heb vorig jaar Ik moet nog even kijken of ik kan: de stille revolutie van de introverte mens gelezen, op zich wel een grappig en herkenbaar boek!
Die zin moet overigens echt op mijn grafsteen komen haha, dat zeg ik zo vaak ‘oh, mmh, kijk nog even of ik kan’.
Oh bedankt voor de tip, wil er opzich wel wat meer over gaan lezen omdat er ook wel positieve kanten aan zitten maar die zie ik eigenlijk nooit. En ja, dat is ook mijn standaard zin, haha!
Ik twijfel of ik even een slaapje moet doen of dat ik Desperate Housewives moet gaan kijken, heb die hele serie nooit gezien en gisteren de eerste afleveringen gekeken maar ben ook moe en heb maar 4 uurtjes geslapen… Hmmm
Slaapje!
Geniaal!
Hoe is je gesprek gegaan?
Haha!
Het was alleen nog de voorronde, moest een casus maken. Maar ik vond het best moeilijk, het is namelijk een vakgebied dat niet echt aansluit bij mijn master en de vragen gingen er diep op in. Maar we zullen zien
Ik zou vrijdag salaris krijgen en heb nog niks. Is het gepast daar vandaag om te vragen? Of moet ik nog even wachten?
De uitbetaling is van mijn eerste maand
Nu ik gewend ben aan de infinite scroll vind ik het zoveel fijner dan de pagina’s van EGF. Het is allemaal een kwestie van gewenning I guess
Katers zijn de hel
Aaaaaaaa ik mag vandaag onverwacht naar de laatste dag Best Kept Secret, vriendin die werkt bij een concertzaal had ineens gastenlijst plekken over
ZO blij
Wow, supertof!
Pff, ik twijfel echt of ik een VIP-ticket wil gaan kopen voor een band (als de tickets komen, dat is nog niet zeker). Kost alleen 150 euro en dat vind ik echt heel veel, dus ik twijfel.
Nooooooooooooooooooooooooooooooooo
Ik heb vannacht dronken mijn zak chips leeggegeten en ik kan het me niet meer herinneren
Hij ligt leeg naast mijn bed
Nu heb ik er niet van kunnen genieten