Wjekw-archief 2

@Boba Ik heb een paar 15-20 dernier panty’s die echt duur waren (van Falke en Oroblu) en die blijven wel mooi na meerdere keren dragen, goedkope panty’s zijn voor eenmalig gebruik heb ik het idee.

3 likes

Onderweg naar mijn huis is er een lange weg van 3 km en daarop staat 1 huis. Daar woonde een klasgenootje van mij, ik noem haar even Anna. Ze woont nu al 4 jaar ofzo op kamers maar nog steeds als ik onderweg naar huis fiets app ik mijn moeder ‘Ben nu bij Anna’ zodat ze weet over hoelang ik thuis ben en al kan beginnen met koken ofzo. Ze woont er niet eens meer!!! En alsnog is dit gewoon een ding, hahaha. Hebben jullie dat ook?

22 likes

Ik ga bij een vriendin eten en ik hoopte dat ze al zou zijn begonnen met koken maar ze staat nu pas bij de kassa. En volgens mij was ze vrij vandaag, snap dat echt niet? We gaan ook nog eens risotto eten.

Ik ben chag wil alleen zijn bleh.

1 like

Volgens mij is het ongeveer een vereiste dat je zulke taal spreekt als je op kantoor gaat werken.

Yessss ik heb hollandse nieuwe gekocht als toetje!!

3 likes

Ik heb het idee dat jij heel vaak en heel zwaar ongesteld bent. Miss lijkt het alleen hoor.

Ik had dit ook en veel last van hormonen maar sinds ik de pil doorslik heb ik die hormoonschommelingen minder en dus ook max 4x per jaar ongesteld.

1 like

Ik heb morgen tentamen maar heb het idee dat ik het wel zo’n beetje weet
Dus ben net maar de stad in gegaan naar de bar waar een vriendin werkt om ff met haar te chillen :sunglasses:

vanavond nog maar 2 uurtjes alles doornemen
kan niet wachten tot volgende week dinsdag, dan is het laatste tentamen, die avond ga ik echt sushi eten en fokking veel wijn drinken, nu al zin in :grin:

3 likes

HAHA ik betrapte mezelf erop dat ik een mailtje stuurde naar de eigenaar van de woning dat het pinterminal van de wasautomaten defect was. en ik sloot af met “pak jij dit verder op?” OMG echt erg (ik werk ook op kantoor :sob::sob:)

8 likes

Mijn vriend was maandag jarig. Ik heb niks gehoord van mijn moeder. Ik ben daar gewoon verdrietig om?!?

Hahahaha! Verslavend hè? Ik ga steeds met ov en vanuit de trein en metro is het dus echt een dino paradijs, zo chill! Ik kijk echt veel te vaak op een dag op die app en ik vind het niet erg haha

1 like

Hahahaha Ja, schuldig!

Ik ga zo nog een kopje koffie inschenken en dan echt beginnen aan m’n essay. Lui varken dat ik ben. :pig_nose:

Iemand in mijn familie gaat waarschijnlijk komende week overlijden. Er loopt op mijn werk een mega belangrijk project waarvan ik komende week back-up ben ivm de vakantie van degene die dat project normaal gesproken doet. Er is verder geen capaciteit en mijn projectleider heeft vandaag best veel geklaagd over hoe ze t allemaal rond moet breien. Nu durf ik niet te zeggen dat mijn familielid zo slecht gaat :disappointed_relieved:

Dit heb ik ook. Mijn vriend heeft het wel gedaan en afgesproken op het parkeerterrein bij een bank en postkantoor zodat ze alles daar meteen konden afhalen. Die man die zijn auto kocht heeft natuurlijk wel zijn naam en nummer maar weet niet direct waar we wonen. Al kan je dat vast wel achterhalen

Joe oké er gaat nu echt een knip op mijn portemonnee. Ik heb in een maand tijd bijna 600 euro aan kleding uitgegeven hahaha de prioriteiten weer. Shopverbod is niet overbodig :expressionless:

Sinds ik tante ben geworden staan zo vaak de tranen in m’n ogen. Helemaal als ik mijn vader, grote sterke man die eigenlijk nooit gevoelens oid uitte, zo zie genieten van zijn kleinzoon. Hij gooit zn hele werkrooster om als het jochie bij hem thuis is voor oppas (bij mijn moeder). En dan zie ik een foto waarop ze hand in hand staan afgebeeld, och ik vind het zo bijzonder allemaal. Herkenbaar voor iemand? Dat ik zelf rammelende eierstokken heb zal ook wel meehelpen :smirk:

8 likes

Het is maar werk he! Snap dat het lastig is maar er zijn belangrijkere dingen.

1 like

Mn buurmeisje luistert despacito…gatverdamme neen

Beehh kan iemand wat motivatie gooien zodat ik voor de 4e keer in een week mijn examengerecht kan beginnen inoefenen (volg een koksopleiding en heb morgen examen)
Heb al een super vermoeiende dag gehad op het werk en nu nog zo’n uber klassiek gerecht van 0 liggen maken

Wel aangeven hoor. Werk is werk, privé gaat voor (vind ik). Sterkte!

1 like