Zwangerschapaankondiging

zwanger-en-kinderen

Ik zag dat hier nog geen topic over is.
Hopelijk is het binnenkort zover dat wij weer een zwangerschapaankondiging kunnen doen (:crossed_fingers:), dus het leek mij leuk om wat inspiratie met elkaar te delen.

Ik heb al heel wat opgeslagen op mn pinterest-pagina, hier een paar ideetjes;

Die laatste vond ik vooral heel grappig, zou ik zelf niet gebruiken.
En ja ik weet dat je het ook gewoon kan vertellen tegen mensen, maar ik vind het wel leuk om er iets leuks mee te doen, om het als een soort cadeautje te geven.

Ik heb er zelf nog niet heel goed over nagedacht, maar zoiets vind ik wel leuk:

Bij mijn eerste hebben we een logeer koffertje gemaakt en die aan de toekomstige opa’s en oma’s gegeven. Er stond op het koffertje: mijn opa en oma zijn de beste.

Bij nummer 2 en 3 hebben we een kaartje gemaakt.
Voor op stond een echo foto met een baby en eronder had ik geschreven:
Lieve opa en oma. Mag ik straks bij jullie komen spelen?
En aan de binnenzijde stond de andere echo foto van de andere baby.
Hier stond onder: En ik ook??

Waren ze niet heel verrast toen ze zagen dat het er 2 waren? Mooie reacties volgens mij?

Haha ja allemaal helemaal geschokt. Zelfs mijn moeder die echt niks liever dan Oma is vond het wel even schrikken.

Wauw geweldig!!

Aaaaah! dat is leuk met baby 2 (of 3 eigenlijk) als verrassing achterop!

Edit: heb de foto weggehaald.

Deze heb ik op Facebook gebruikt, vond het zelf wel schattig! Misschien haal ik deze foto later nog weg

P.s. de hond heb ik er in gephotoshopt want die bleef niet braaf zitten :joy:

Ik had bij mijn eerste zwangerschap een boekje van Haagse Nijntje gekocht voor mijn ouders en gegeven met kerst (komen dus uit Den Haag). Deze. En aan mijn man heb ik het toen verteld met de zwangerschapstest en een rompertje als cadeautje ingepakt en die de avond gegeven nadat ik positief testte.

Daarna miskraam dus bij deze zwangerschap hebben we het ‘gewoon’ verteld. Ik wilde het niet jynxen door weer uit te pakken of iets te kopen. Maar bij vriendinnen heb ik deze keer wel wat meer gedaan. Foto’s staan nog ergens in het zwangerschapstopic maar ik had toen ze kwamen eten bij me een cheesy T-shirt aan met ‘Bump’s first chistmas’ en ijsblokjes met ingevroren baby’s er in haha!

Wil ergens deze week nog een foto of iets op Instagram zetten zodat ook de laatste vage kennissen enzo het weten. Moet alleen nog ff bedenken wat.

Even zo: foto’s zijn weg…

Twee uiterste foto’s. :ghost: één gepland en de tweede lekker zoals de kinderen zijn. Eigenwijs.

Haal straks de foto’s weer weg. :crazy_face:

Haha, die erin geshopte hond, geweldig. :biggrin:

Mijn broer en z’n vriendin hadden iets soortgelijks gedaan, maar dan met hun twee katten. Die waren er niet in geshopt, maar hij heeft ze wel op hun plek moeten duwen.

Zo schattig die lach van jouw oudste dochtertje!

Wat leuk, nog gefeliciteerd! Laatste keer dat ik je sprak was je zwanger van nr 3 en nu is nr 4 gewoon al onderweg! Tijd vliegt.

Dank je! Haha ja de tijd vliegt en er gebeurt van alles! :heart:

Moet nog steeds lachen bij deze foto om C :rofl:

Haha ja die blijft leuk! Oh als zij eens wist dat ze straks niet meer de queen is. :crazy_face:

Ah superleuk, ik had mijn ouders een boekje van Utregse Nijntje gegeven :smiley: En er toen een van Westfriese Nijntje terug gekregen.
De rest van alle ouders etc hebben we sokjes gegeven.
Bij de tweede zwangerschap heb ik het gewoon verteld… Wilde het ook niet meer jinxen idd…:see_no_evil:

Jaren gedroomd van dit moment, en nu ben ik zo kotsmisselijk dat het een simpel fotolijstje met tekst is geworden, maar iedereen het al van 10 km afstand ziet :joy:

Bij de 1e hebben we de (over)opa’s en (over)oma’s allemaal een speen gegeven met i love opa/oma. De rest van de omgeving laten weten door een echo foto op Facebook te plaatsen.
Bij de tweede hebben we ipv speen een fotolijstje gegeven met echo foto en de tekst: ‘eerste foto van mijn zusje of broertje’. Onze dochter gaf deze aan de opa’s en oma’s. De rest vd wereld laten weten dmv foto van partner ‘bewusteloos’ op de grond met de test erbij & de tekst :’ it happend again’.

Ik had voor mijn familie van die letterslingers gemaakt met ‘grote neef xxx’, ‘peetoom yyy’ etc. En die ingepakt en als cadeautje bij hun bord gelegd tijdens een etentje