1 april grappen

Maar waarom op 28 maart? Dat telt dan toch niet :stuck_out_tongue:

ja helemaal mee eens, maar dit kan toch niet anders dan een 1 april grap zijn?!

Ik zou ze bloed serieus liedjes van samson en gert laten zingen.

Ze hadden volgens mij ook een keer gezegd dat vanaf nu automatisch op Facebook werd gedeeld welk filmpje je had gekeken, ‘scheelde weer een klik’ :sweat_smile:

21 likes

Ik sta maandag voor de klas, leerlingen zijn 14-18. Iemand tips voor een geniale grap? Heb eigenlijk wel zin ze ff lekker te fucken haha.

3 likes

en @Briseis muahaha goed idee!

En denk dat ik in mijn privélessen gewoon alle liedjes 4 tonen hoger speel en doe alsof het zo hoort. En misschien ga ik ze wat jodel/grunt- oefeningen geven als warming up :relieved:

8 likes

Is die micro boete vanaf 131 km per uur een 1 april grap??

1 like

Ik denk dat ik ga zeggen dat ik alle leestoetsen kwijt ben en dat ze opnieuw moeten

5 likes

Ik wil zo graag met mijn werk een 1 april grap maken maar de social media expert heeft besloten dat we dat niet doen omdat elk bedrijf al zoiets doet.
Ja is toch grappig. De enige dag in t jaar dat je de humor van de mensen áchter het bedrijf kan laten zien.

4 likes

Ah yes! Die ga ik ook voor een groep gebruiken!

2 likes
3 likes

Misschien kun je ze ook liedjes laten gorgelen “om de stembanden voor te bereiden/op een andere manier te trainen”?

1 like
1 like

Welk vak geef je?

1 like

11 likes

25 likes

Kunnen powervrouwen eindelijk hun wijntje laten staan en aan het bier gaan ;—)

Ik zou ,o graag willen dat dit product bestond. Heb wel 11 euro over om een passief agressief cadeau te geven aan mensen die niet naar me luisteren. En dat dan blijkt dat ik achter af toch gelijk heb.

6 likes

Hahaha ze staan ook echt op de site met dit als plus- en minpunten

7 likes

Haha, ik vind dit wel echt hilarisch :rofl:.

1 like