1 april grappen

Zijn jullie al grappen tegenkomen van bedrijven enz? Ik vind het altijd wel leuk om ieder jaar te zien wat ze weer verzinnen. Vorig jaar waren een paar er vroeg bij maar ik heb zelf nu nog niks gezien. Lijkt me wel leuk om ze allemaal hier te verzamelen.

2 likes


Lekker sexy

Oh en alle websites die nu dit topic als bron gaan gebruiken:
giphy

25 likes

Wij kwamen nog niet verder dan alles op je computerbeeldscherm ondersteboven zetten

1 like

Plakband onder de muis of de instellingen van de muis aanpassen zodat de linker- en rechterknop omgedraaid zijn.

Bij ons kon je ook een postelastiek om de hendel van de stoel spannen (waarmee je m omhoog en omlaag doet) zodat je meteen naar beneden zakt als je gaat zitten. Heeeeel flauw maar ik heb zo hard gelachen.

Ook hebben we de directeuren gevraagd mevrouw Conny Veer terug te bellen en dan een telefoonnummer van een tuincentrum. Heel flauw en ook maar eentje heeft echt gebeld en had het door toen ie het zei schijnbaar haha.

20 likes

Ojaaa of meneer beer en dan het tel nr van Blijdorp

1 like

Een printscreen maken van iemands bureaublad. Dat als achtergrond doen en alle icoontjes op het bureaublad weghalen.

Zelf was ik ooit het slachtoffer van iemand die al mijn kantoorartikelen had ingepakt in condooms.

Ik heb vrij genomen op 1 april.

28 likes

Vriend zit spelletje te doen en ik vraag of ze op zijn werk nog 1 aprilgrappen gaan doen, vraagt hij

Wanneer?

Ok laat maar :laughing:

23 likes

20 likes

IK WIL BIJ CHIPZ!!!

9 likes

Dit is er denk ik ook eentje: Drunk Wheels

En:

30 likes

Gel voor volwassen RGK’s.

5 likes

Haha ik wist niet eens dat Chipz nog bestond.

Enne, ik geef 1 april les, privé-zanglessen en groepslessen muziek mixen en theater-coaching aan studenten. Als iemand nog een gouden grap voor me heeft hoor ik het graag!

1 like

GROTE ONGEPLANDE VERANDERING
Den Haag, 1 april 2019

Thierry Baudet heeft aan de beheerders van Forum Feminarum laten weten graag dit forum (inclusief domeinnaam) over te willen nemen voor een hoog bedrag. Uiteraard konden @admin en @anon25548216 daar geen nee tegen zeggen. De populaire politicus liet verder los dit forum te zien als ideale plek om zijn populariteit onder vrouwen verder uit te bouwen. Bovendien vond hij de Latijnse domeinnaam goed aansluiten op het wetenschappelijke karakter en de internationale ambities van zijn partij. Het was immers zo dat het Latijn vele eeuwen geleden de lingua franca was. Er valt geen protest meer aan te tekenen tegen deze beslissing. Mocht je de uil van Minerva niet willen omarmen, dan raden we je aan om naar Womentalk.nl te gaan. Uiteraard hopen we dat je hier blijft om de veenmol voor uitsterven te behoeden.

Dit is fake

53 likes

12 likes

Een goede prank heeft voorbereiding nodig. En nu is iedereen minder alert en lijkt het geloofwaardiger dan op de dag zelf

13 likes

Ik zat te denken om het kantoor van een collega vol met ballonnen te stoppen. Alleen weet ik niet of dit haalbaar is qua tijd en moeten dan echt flink aantal ballonnen in. Iemand nog een andere leuke grap?

2 likes

Kan je ze niet iets belachelijks laten zingen? Kinderen voor kinderen of zo?

de “no sweat selfie zone” bij BasicFit:

2 likes

Dit hebben ze echt in sportscholen. Ik zou het dus nog geloven ook hahaha

1 like