Dit is via FB, er waren nog geen reacties toen ik hem kopieerde
Ze hebben ook een after dinner dip oid
Die hadden ze altijd voor de korsten al, ik zou het nog halen ook
Bij mijn vriends werk kun je vanaf maandag een knuffeltje bestellen met het hoofd van je favo collega.
De zin : “stuur een selfie naar verbonden@bedrijfdroserasvriend.nl en maak kans op een live ontmoeting met je collega” vind ik echt leuk gevonden.
Whahahaaa vandaag zien hangen en mezelf nog afgevraagd: ‘sinds wanneer hebben zij winkels?’
Wat dacht je dat de grap was?
Haha ja in die zwarte setjes zie je het op de broek na niet zo goed, maar het zijn allemaal kledingstukken met scheuren. Zelfs in de sportbeha, dus dat leek me niet zo handig.
#kruidhetleven
Ik heb ingezoomd maar zie geen scheuren
Haha ja in de andere story’s laten ze alle kledingstukken apart zien. Beetje slechte post dit sorry
Denk dat het een 1 april grap is, maar ik zou dit echt willen!
Dieren die een baasje krijgen.
Ik snap niet hoe ik een filmpje kan toevoegen, maar het is best grappig. “Ik kwam hier aan en ik werd meteen heel blij”
echt kut dat dit een grap is
net als toen ze zeiden dat mcdonalds op texel kwam en iedereen boos was toen het een 1-aprilgrap bleek te zijn
Mijn gastouder heeft medegedeeld dat er vanaf volgende week kosten in rekening worden gebracht voor niet opgegeten eten. 1 euro per boterham en fruit op gewicht van hoeveel het kind laat staan.
Een ouder vroeg of ze zelf eten en fruit mee mocht geven (ik denk dat zij 'm doorheeft), een andere ouder heeft een heel essay geschreven over dat dit echt niet kan want tis toch all in
Ik vind dit echt niet grappig met de huidige woningmarkt
Nou ik ben er dus ingetrapt omdat ze echt een winkel hebben