1 april grappen

21 likes

Leeeeeuk
Wat nou 1 april

1 like

Ikea heeft dat met zo’n fauteuil, ook in kinderoutvoering. Zo cute!

3 likes

Ooooh ik ook! Zou dat echt geweldig vinden!

Bij de Jan linders verkopen ze hem echt! En er stonden ook reacties van mensen met foto’s die deze echt hadden.

3 likes

Vorig jaar Google Wind, dit jaar Google Tulip. Kun je eindelijk eens met je planten communiceren

9 likes

10 likes

link weggehaald :wink:

Moeten we nou heel de dag zonder? :joy:

17 likes

Aan de ene kant wel, maar aan de andere kant vind ik het excuus van de adressen een beetje slap. Hoe lang is het geleden dat zoiets ter sprake is gekomen?

Hahahaha ja ik heb die een keer bijna voor mijn kat gekocht omdat ik zo hard de slappe lach kreeg bij het idee (maar toen toch niet gedaan want mijn bankrekening kon er de humor niet van inzien).

3 likes

Laatst nog toen Mascha ging verhuizen/net was verhuisd

Het is wel jammer want omdat de link hier gepost is zie je bij dat topic meteen dat die post geliked is aan dit topic dus dan trapt sowieso niemand er meer in. :flushed:

1 like

Ik heb ooit een keer een 1 april grap uitgehaald op werk samen met een collega. Hij was iets te goed gelukt want het managersteam had bijna het hele gebouw laten ontruimen. Wat waren wij blij dat we op het laatste moment toch nog onze eigen manager op de hoogte hadden gebracht!

6 likes

OH hahaha oeps

1 like

We hadden gezegd dat er salmonella in de papieren luchtbuizen zat en dat deze op 1 april doorgespoeld moesten worden met water. Mensen konden tot die tijd papieren maskers halen om op te zetten.
(En nu maar hopen dat er geen ex-collegas hier zitten.)

6 likes

Ik heb net aan de keukentafel verteld dat er een dinosaurus is geboren in de dierentuin. Hopelijk wordt het in de kring verteld :crossed_fingers:

42 likes

Ik ben een keer getrapt in een bericht van een basisschool: “Neem allemaal een fles water mee, want er zijn werkzaamheden aan de waterleidingen”. Alle kiddos van 6 trapten erin. En hun 25+ babysitter :’) (maar ik was niet de enige gelukkig, zag genoeg ouders ook met waterflessen aankomen).

Gaan jullie nog grapjes uithalen? Ik houd wel van flauwe humor dus ik beraad me nog op iets :’)

1 like

Als dit echt was zou ik er zeker weten gebruik van maken. :joy:

1 like

Zo hebben ze ons op de basisschool ook eens verteld dat we voortaan allemaal zelf een eigen wc-rol moesten meenemen naar school…

3 likes

Volgens mij een grap die op elke basisschool wel eens uitgehaald wordt :joy:

1 like

Wel fijn dat je dan lekker zacht papier mee kan nemen en niet je billen af hoeft te vegen met eenlaags hard papier (dat hadden wij altijd op de basisschool).

10 likes