100 dagen

Ik moet er nog aan beginnen, zit nu alleen zelf niet 100% fijn op werk dus twijfel of ik dit nu moet doen.
Wil het graag met m’n vriend kijken voor een inkijkje voor hem in mijn werk

2 likes

Poeh, ik heb met één van de cliënten gewerkt. Die was toen tussen de 10 en 14 o.i.d. Het was toen al een heel complexe casus. Echt heftig om te zien hoe het nu gaat.

4 likes

Ik ben nog maar bij aflevering 3, maar ik vind het weer zo knap hoe echt Nicolaas is en zo past bij dit programma. Maar normaal gesproken ga je natuurlijk pas later in je opleiding stage lopen en heb je wat voorkennis. Ik ben benieuwd of hij dat ook van tevoren krijgt, zal toch wel? Ook in het belang van zo’n kwetsbare doelgroep als dit

Echt zoveel respect voor iedereen die dit werk doet.

3 likes

Door dit programma moet ik altijd weer aan Tim denken. Over hem komt echt helemaal geen informatie meer naar buiten hè. Ik hoop maar dat het wel goed met hem gaat.

3 likes

Ja en ik denk zelf dat je überhaupt niet je eerste stage op dit type woning loopt.:sweat_smile:

3 likes

Ik ben ook begonnen.
Zelf in deze sector gewerkt maar helaas om medische redenen moeten stoppen. Blijft een prachtige baan met een “prachtige” doelgroep.
Heel fijn en belangrijk dat er aandacht voor is.

Wat betreft Nicolaas. Die stelt enorm veel vragen (4 binnen 30 seconden). Maar ik ben bij aflevering 2. Het is ook intens moeilijk om de ruimte en tijd te vinden in het stil zijn.
Mooi om te zien hoe veel het zichtbaar met hem doet. Ben benieuwd naar de rest!

3 likes

Wat een indrukwekkend programma. Ik voel me dan altijd zo’n nietsnut met mijn baan. Echt bewondering voor al die begeleiders :heart: doet me altijd weer twijfelen om een baan met meer concreet maatschappelijk belang te zoeken.

3 likes