No buy challenge (o.a. 6 weken niets kopen)

Ik meld me ook! Ik bestel echt veel te veel de laatste tijd!

Oh hier heb ik ook wel interesse in, ik wou deze week alles wat ik heb eens uitpluizen. Dus een lijstje maken zou zeker helpen!

Oh ik wil dit eigenlijk ook weer eens doen, misschien doe ik wel mee. Behalve als ik dan net ga verhuizen haha.

Ik wil ook meedoen, al moet ik wel wat dingen kopen zoals bh’s, reiskosten, eten, cadeautjes (3 verjaardagen haha), aanbetaling tattoos en misschien nog broeken (dat is een moet, want deel van mijn broeken is stuk haha).

Ik ga niet meedoen want geld moet rollllennnnnn! Maar succes allemaal :joy:. Nee echt knap als jullie dit kunnen, ik kan bij wijze van niet eens 2 dagen zonder iets te kopen.

2 likes

Ik wil ook wel meedoen! Heb zoveel troep thuis… Toch blijf ik het allemaal kopen :no_mouth:

Ik doe mee! Wordt wel heeeeeel moeilijk denk ik.

Nooit aan gedacht😱. Wanneer is dat? Extreme uitdaging dit.

Ik ga meedoen, maar ik ga wel een uitzonderingenlijstje maken. Ik weet namelijk dat ik verschillende cadeautjes ga moeten kopen en ook dat ik een aantal kleine praktische aankopen moet doen in september. Maar bij dat soort dingen ga ik nu dan al op voorhand bepalen welke kunnen wachten!

Ik doe mee!! Maar wat als m’n foundation op is?

O wacht… Ik heb er nog 4 liggen.

14 likes

Ik wil ook meedoen

Ik doe ook mee!

Ik doe mee! Ik heb echt veel gekocht laatste paar weken. Vooral verzorgingsproducten,nu maar eerst mijn voorraadje laten slinken.

Ik wil ook wel mee doen.
Twee keer eerder heb ik een poging gedaan (van een maand) maar faalde ik omdat eerst mijn favo jeansmerk 50% korting had en daarna waren er schoenen die ik al een tijdje wilde in de sale.
Ik denk dat ik dus ook alle nieuwsbrieven moet uitzetten dan. :joy:

1 like

Dat gebeurt nu al, ik hou normaal gesproken niet zo van kleding kopen maar voor de kleine is het echt een ander verhaal. :joy:
Al denk ik dat ik met de huidige garderobe echt een tijd vooruit zal kunnen.

Ik ga het ook proberen! Afgelopen weken enorm veel opgeruimd en weggedaan en sindsdien ook bewuster geworden van wat ik heb en dus niet nodig heb.

Spreadsheet
@chanel_addict @Aquiver
Ik hoop om komende week ook mijn kledij op te lijsten, op die manier ben ik toch bezig met make-up en kledij zonder geld uit te geven :smiley:

6 likes

waaauw! echt met die kleurcodes en alles erbij! netjes :hugs:

1 like

Ik ga ook mee doen! Afgelopen tijd veel dingen gekocht.
Wel gewoon de benodigdheden als watjes, tandpasta etc. Gaat mij dan ook vooral over kleding, wat ik niet wil kopen.

1 like

Ik ook! :slight_smile: Ik heb ter voorbereiding grote kuis in mijn kleerkast en badkamer gehouden, enkele Pinterest outfits nagemaakt en opgelijst voor mocht ik weer in een "ik heb niks leuks-bui’’ zijn, én al mijn lippotloodjes geslepen zodat ik die zal gebruiken en niet uit gemak nieuwe koop. Armed and ready haha

8 likes