No buy challenge (o.a. 6 weken niets kopen)

Ik wil vanaf 1 september voor 6 weken niets kopen (behalve voedsel).
Specifiek deze periode omdat het schooljaar weer gaat beginnen en ik al veelsteveel gekocht heb en dan stopt de periode met de herfstvakantie.
Ik heb niet zo zeer een kledingverzameling maar ben vooral gek op het kopen van troepjes die ik niet nodig heb.

Willen er mensen mee doen? Gedeeld leed is altijd beter te doen!

Haha lekker scheef dat ik hem in de categorie shoppen zet nu

9 likes

Heel knap! Ik wil wel meedoen.

1 like

Ik misschien ook wel!

1 like

Jaaa ik moet mee doen

2 likes

Ik meld me ook!

1 like

Ik wil een poging doen.

1 like

Ik doe mee met voor mij met uitzondering dat ik een vakantie mag boeken en uiteraard eten/reiskosten wel mag bekostigen.

1 like

Ok, ik doe mee. Heb nog een paar dingen op mn wishlist staan voor nu maar vanaf 1 september ga ik op no buy

1 like

Count me in!

3 likes

Ik doe ook mee :sunglasses:!

1 like

Ik meld me ook! Vanaf september een no buy nadat ik los ben gegaan in de sale en wil sparen voor een iPad.

1 like

Ik wil meedoen! Ik heb deze maand alleen al 400 euro teveel uitgegeven… voornamelijk aan kleding en schoenen :roll_eyes:

1 like

I’m in!

1 like

Dit heb ik nodig! Ik doe ook mee!

1 like

Ik doe ook mee!!

1 like

Ik doe ook mee! Heb ook een spreadsheet gemaakt met al m’n makeup, nagellak en parfum. Alles opgelijst zien hielp me enorm met beseffen dat ik niks te kort kom.

Als er behoefte aan is, wil ik mijn template wel delen.

5 likes

Ik ga ook mee doen! Ik ga wel de benodigde dingen als wattenschijfjes, shampoo enzo op m’n lijstje zetten met dingen die ik wel mag kopen.

2 likes

Ik ook!

1 like

Ik ga in september mijn inloopkast en badkamer helemaal uitsorteren en “detoxen”, ik wil je template wel graag zien! via pb ofzo?

Ik wil ook mee doen! Heb ook meer dan genoeg gekocht de laatste tijd.
Heb alleen wel op 1 september afspraak voor nieuwe tattoo dus die kosten ga ik sowieso maken.