90 Day Fiancé

90 day toxic

3 likes

Het is ook zo dom steeds, ze gaan zelf op zoek naar iemand in het buitenland en dan gaan ze moeilijk doen als die mensen graag naar Amerika willen komen, want doen ze het voor de green card?? Ja duh en jij doet het voor hoe hun eruit zien, doen ze toch ook niet zo dom over.

3 likes

Die ene vrouw met Aladdin was me ook 1 groots raadsel! Het valt me trouwens op dat de meeste vrouwen in de serie zich niet inlezen over de cultuur van de ander, wat weer tot conflicten leidt.

Ik krijg van Lisa ook wel echt een rare vibe hoor.

God ik kan die vieze doorgerookte stem van Lisa niet meer aan. Wat een vreselijk mens.

2 likes

Jezus ik haat Lisa echt.

1 like

Die Ed is ook echt zo’n creep, gadverdamme.

1 like

Ik vind Ed echt zum kotsen.

Via youtube kreeg ik een video van hem aanbevolen dat hij zijn verhaal doet bij een radiozender en hij zag er zo in zijn nopjes uit, en ik dacht, wauw, hoe durf je zo trots te zijn op het feit dat je keihard van iemand wil profiteren die zo kansarm is en jezelf te profileren als iemand die tijdens zijn zoektocht naar the one true love schijnbaar bedot wordt door een vrouw uit een ver land. Hij is degene die haar voorliegt. Gluiperd.

2 likes

Is ook waar, er is zeker een probleem voor Nigerianen om naar de US te komen, maar misschien dat het met een marriage visa toch wel zal lukken - geen idee.

Ik vind het ook bijzonder dat mensen zo weinig interesse lijken te tonen in de cultuur en achtergrond van hun ‘verloofden’. Dat is toch juist iets onwijs gaafs? Zeker als je twee verschillende culturen samen wilt brengen, dan vind ik dat iets heel moois. Dan moet je wel het respect opbrengen elkaar uit te horen en echt vragen te stellen, ipv schreeuwen dat jouw manier de juiste manier is. Het zit me hoog :wink:

2 likes

Volkomen terecht ook. Wat een vreselijke kwal is dat. Vind Leida en Colteee ook allebei minder vreselijk dan Jesse.

1 like

Jesse gaat dit zeker winnen. Schaam me echt dat hij Nederlands is

Yep en dan zijn ze allemaal zo verbaasd en boos dat je in een Arabisch land geen affectie mag tonen op straat, of niet in je spagettiband top kan rond dwarrelen.

1 like

Yassss Usman, yaaaasss. Die Lisa is niet goed joh

3 likes

@Sneakers Je hebt dan wel een goede jongen te pakken hahah. Baby Gurl Lisa Outfit: onflatteuze jurk, je haar een week niet wassen (of borstelen/kammen), even flink lopen schreeuwen totdat je schor bent en chagrijnig kijken.

Het hele verhaal van David en Lana (?) vind ik zo ongeloofwaardig dat ik bijna niet kan geloven dat hij zo dom is. Vraag me af of dit niet een vooropgezet plan is. Niemand is toch ZO dom.

Ed en Rose: vind het allebei opportunisten. Maar vind Ed wel een beetje sleazy.

Jeffrey en Varya: Is me nu pas eigenlijk opgevallen dat ze als enige koppel niet worden behandeld tijdens Pillow Talk. Maar snap ik ook wel, gezien zijn verleden. Allemaal nare dingen over die man gelezen over dat hij vast heeft gezeten en aangeklaagd is voor verkrachting (?).

Ik ben echt aan het rooten voor Erika en Stephanie.

Crazy Eyes Jay en Ashley; idk. Vind ze allebei saai.

1 like

Dit ja! En een glazen pot met allemaal sigarettenstompjes mee nemen, heel bezitterig kijken, en tegen iedereen zeggen dat ze met hun poten van je vriend af moeten blijven, en niet naar feestjes mogen komen. En een mooie haarband kan ook

4 likes

7 likes

Ik haat Lisaaaaa, wat een trol

3 likes

Ja… alleen illegaal though…

://www1.swatchseries.to/

1 like

Staat het niet gewoon op dplay?

Edit: yes!

https://www.dplay.nl/programmas/90-day-fiance

1 like

WOAH! Dit ken ik niet! Zou je dit ook vanuit het buitenland kunnen kijken/gebruiken?
Ik ga op onderzoek uit

Edit: Fail. Mag niks kijken in mijn regio. Ah well

Tip voor mensen die niet de hele afleveringen wilt kijken. https://www.youtube.com/channel/UCMu5ZJrw89qF0Z3XPo5_qWA dit account post stukken van 5 min dus meer dan TLC en het geeft mij het idee dat ik het belangrijkste meekrijg haha

4 likes