90 Day Fiancé

Wie kijkt nog meer? Elke dinsdag- en vrijdagavond op TLC.

2 likes

Wat is Jesse toch een walgelijke nare vent. Dat haar kinderen hen ook gewoon aanspraken op hun kinderachtige gedoe. Hij is zo hooghartig en ja kut gewoon. Haha bah.

4 likes

Jaa, ik volg dit ook. Ik heb geen geduld dus ik heb met mijn zusje de afleveringen online gekeken :smile: Ik vraag mij echt af waar ze die mensen allemaal vinden haha

1 like

Jongens dit shirt van Tarik… why?? Verder heb ik wel met hem te doen, lijkt me best een lieve kerel, maar Hazel walgt nog net niet van hem.

Ik vind Darcy eigenlijk ook best wel lief en ze verdient het echt niet was Jesse haar aandoet? Echt net een mega kleuter. Maar die ene Stephen/Steven dan, met Olga. Red Olga, ik weet niet wie ik erger vind. Zo’n kleuter he, ik keek maandag ochtend naar een aflevering en hij zat zo te zeiken dat zij de pasgeboren baby voor hem zet en dat hij zo zielig is en altijd heeft moeten vechten voor liefde? ??? man man man ik vertrek nu naar Rusland om hem wat volwassenheid bij te brengen

1 like

Ja Darcy lijkt me ook lief, beetje wanhopig maar wel lief. Slaat nergens op hoe hij haar telkens zit aan te praten dat ze hulp moet zoeken. Steven is inderdaad ook verschrikkelijk, arme Olga. Zit ze dan, pas bevallen, vol met hormonen en emoties, en dan zo’n zak die tegen haar tekeer gaat. Ik zie ook geen vrienden of familie van Olga, vind het zo sneu voor haar.

We moeten echt een reddingsactie opzetten voor haar. Lijkt me zo lullig, heb je 1x seks gehad met een willekeurige tourist, prima toch, word je helaas zwanger, zit je voor altijd vast aan een self-absorbant kleuter (kan even niet op het nederlandse woord komen).

Vind Asuelu en Kalani ook zo, maar wel veel minder erg. Ik snap niet zo goed waarom zij uberhaupt willen trouwen maar ze zijn allebei wel prima mensen

Leida en Eric vind ik trouwens ook heel questionable?? Nou ja vooral Leida. Ben wel blij dat Eric niet altijd met haar meegaat maar toch, why

En Colt en Larissa, zo ongemakkelijk omg. Red mij van hen. Er is ook zo veel drama rond hun op social media en reddit enzo. Ze zijn echt allebei vreselijk

En omg die kerel die naar colombia ging die opeens een backup meisje had??? En die ook nog eens 10x liever bleek te zijn (vond ik, in de 10 minuten dat ik haar zag). Wat een lul. Zij was zo happy dat hij helemaal voor haar naar colombia ging, was ze al die tijd al backup

Ik ben echt zo gepassioneerd over dit programma he

4 likes

Ik had vorige week een aflevering en ook de herhaling gemist en wilde het terugkijken maar wist niet welk seizoen dit was. Toen google ik dus op in welk seizoen Olga zat (de enige naam die ik me 1,2,3 herinnerde :sweat_smile:) en toen kwam er een bizar artikel als eerste hit naar boven! Haar ouders zouden haar zus vermoord hebben bij een reinigingsritueel :neutral_face:

oh god, nu wil ik al helemaal naar rusland om haar te redden. Ik hoop echt dat Steven zich gaat gedragen en liever/beter/verantwoordelijker voor haar wordt, ze verdient het zo ;-;

1 like

Colteeeee, haha. Who is against the queen will… die? Niet te verstaan wat ze zegt maar love it hoe ze daar bovenaan die trap staat te tieren. En dan Michael met de Amerikaanse vrouw, volgens mij heeft hij inmiddels wel een beetje spijt, hij kijkt soms zo ‘fml’ als zij zich weer niet wil aanpassen en tekeer gaat tegen hem terwijl ze loopt te paffen in een jurk waar alles uithangt. Oh en net in het voorstukje voor volgende week zit er een nieuw stel bij! Ben benieuwd.

@Boommm wow wat heftig, ik hoop dat het niet echt zo is, wat een gestoord verhaal.

3 likes

Haha ja, coltee blijkt ook nadat ze getrouwd zijn constant andere vrouwen te messagen en zij heeft kinderen bij verschillende mannen die ze achter gelaten heeft? Ze zijn ook zo ongemakkelijk
Oh god ja Angela. Ik wil wel sympathieke voelen, maar het lukt echt niet

1 like

Waar heb je die info vandaan :grin: Vind ik ook wel interessant om te lezen. Moet echt altijd lachen met haar Coltee, biggie :joy: En die arme Olga inderdaad, net bevallen en hij vindt het gek dat ze met de baby bezig is :expressionless:

reddit :joy: Mn favo subreddit tbh

1 like

Ja je hebt 90 days to wed and 90 days fiance.

De eerste is de orginele waarbij niet amerikanen naar de usa gaan om binnen 90 dagen te trouwen. De tweede is een spin off waar meestal de persoon uit de usa naar het land van de (potentiele) verloofde gaat.

Het wordt nu een beetje door elkaar uitgezonden dus snap de verwarring.

Vind het echt een fantastisch programma en heb bijna alle seizoenen gezien. Zitten elke keer weer echt dramatische koppels tussen haha.

Heb hem van gisteren net gezien en de stoom komt alweer uit mijn oren door Jesse. Wat een ontzettende imbeciel manmanman ik had hem allang buitengezet en mijn schoen door zijn oog geboord :zipper_mouth_face: Wat een kinderachtige gast, de ruzies gaan ook echt nergens over. Hij doet me enorm denken aan mijn ex, waarschijnlijk zit het me daarom zo hoog.

Michael vind ik ook een gare gast, zo duidelijk dat hij het alleen doet voor een Green Card. Hoe denken ze dat dit gaat werken??

Uit de andere serie kan ik Leida ook niet uitstaan. Ze is zo egoïstisch en inhalig, zeker over de kinderalimentatie. Hoe kan je daar nou mee zitten?? Ga lekker terug naar je betere leven als dit je niet bevalt.

Olga vind ik ook zielig, wat een zeikstraal die Steven. Ze zit helemaal onder de hormonen, heeft volgens mij niemand, laat haar lekker met haar baby. Zorg voor haar en zeur niet over alles pfff

Slecht voor mijn hart dit programma haha maar toch kijk ik er elke week naar uit :thinking:

Ik hoop dat Jesse & Darcy permanent uit elkaar zijn. Vind het ook best kut dat hij Nederland vertegenwoordigd? Vind hem zo vreselijk. Denk dat hij en Steven echt dikke vrienden zouden zijn, lekker zielig met en voor elkaar zijn

Nou inderdaad! Hij probeert wel heel hard om in de US aan de bak te komen met al zijn humble experiences en our veterans blahblahbullshit. Blijf maar daar! En doe een meet up met Steven ja, kunnen ze lekker zeuren over alles

Ik vind de stellen van de vrijdagavond toch minder leuk. Man, dat Steven de baby echt mee wil nemen naar Amerika zonder Olga, doe normaal man. Hoop echt dat het niet lukt.

Omg jaaa love dit programma hahah…

Vind die Steven inderdaad een rare, hij wil dat kind alleen meenemen en daarna dacht hij ohja zij moet ook nog kunnen komen.

En idd Coltieeeee… Wat irritant is zij. Ze vond vanaf dat ze aankwam op het vliegveld al niks goed. Maar Colt zelf is ook zo’n slome.

Vind trouwens die Leida ook verschrikkelijk. En die man Eric? ook een slappe lul dat hij zijn dochter uit huis zet voor haar. Zal misschien wel anders in elkaar zitten dan het lijkt ofzo maar hij zegt gewoon keihard ja je moet weg. En als Leida het zo goed had in Indonesië waarom gaat hij dan niet daar wonen.

2 likes

Ohhhh ik word echt een beetje woest van Steven. Wat een egoïstische zak, zijn pasgeboren baby mag absoluut niet zonder vader opgroeien, maar zonder moeder is geen probleem.

Spoiler

Mijn moederhart kon dit echt niet aan dus ik heb even gegoogled en gelukkig krijgt Olga wel haar K1 visum

Verder, Kalani, wtf. Beetje boos doen naar Asuelu over dat hij haar zwanger heeft gemaakt, uh je was er zelf bij? Hij wilde geen condooms gebruiken maar je hebt zelf ook nog wat in te brengen. Ze hadden het er nog over gehad een paar afleveringen terug. Maar wat triest dat ze weer zwanger is en dat het (voor haar) ongewenst is.

Larissa en Coltieee, man wat awkward in de auto met die vrienden over hun seksleven en later nog over hoe hij geschapen is. Ik ga haar wel steeds ‘leuker’ vinden haha, ze is zo schaamteloos.

Ben benieuwd wat Jay volgende week uitgevroten heeft. Ik denk dat ik reddit ook even ga doornemen, ik ben veel te nieuwsgierig naar alles.

1 like