Ik vond die rat haast cute, hij bewoog een beetje als een robot ratje in de Efteling zou doen ofzo
Maar waarschijnlijk stond hij stijf van de rabiës ofzo
Rose slaapt op eens matje in een vochtig huis met loshangende bedrading aan de muur en ratten en kippen binnen.
Hoe zou het kunnen dat ze dan wel zo’n luxe smartphone heeft?
Omdat ze ervoor kiest haar geld uit te geven aan een telefoon. Is wel een iets kleine uitgave dan een nieuwe huis hé. Bovendien hebben ze daar mega veel soorten telefoons, ook hele goedkope.
Ed stuurt vast spullen/ geld
Oh zo… ik had het idee dat zo’n nieuwe iPhone duurder was dan dat hele huis
Dat kan, maar het is ook waar je tevreden mee bent he. Ed is degene die een probleem maakt van het huis niet zij
Ja echt creepy zo die ogen! Vond hem voor dit programma ook al zo’n engerd
Heeft 'ie ook aan een ander programma meegedaan dan?
Ik vind overigens de verhaallijnen van die ‘Lana’ en ‘Williams’ zoooo saai. Gebeurt zo weinig en schiet voor geen meter op. Echt de naïviteit van die mensen joh.
WIL JUMS
ja echt irritant en vind david en lana ook niet leuk
Nee Ash zag ik gewoon op youtube en facebook voorbij komen met ‘inspirational’ nonsense
Jaaa die vrouw van Williams (weet haar naam niet ) is gewoon irritant naïef en die verhaallijn is zoooo langdradig. En David is ook mega naïef met Lana, maar ergens heb ik wel met ‘m te doen. Ben wel heel benieuwd naar de aflevering van volgende week en wie de deur open doet.
Vind Darcy en Stephanie ook niet zo boeiend
Oke ik vind alleen BabygurlLisa en Usman leuk blijkbaar
Heb je z’n seminar bij 90 day fiance al gezien? Holy tering.
Echt precies dit:
Teeeeeeeeeeringtedje, iemand de laatste aflevering gezien? Ash is echt een debiel
Ja wat een gek! Geen andere woorden voor… Had het echt met Avery te doen…
Jij maakt mijn dag!!
Hahahaha ik ga stuk om die aflevering van vanavond. Ed die zegt: I love you, en dat Rose in het Filipijns/Tagalog zegt: je bent lelijk.
Hahaha ‘Does that mean’ I love you’? I hope so’
Hahaha Darcy als Tom voor de deur staat: random.
Wat jammer, het is alweer geblokkeerd.
Kan je nog meer spoileren over Lana?
Vond het zo vies dat Tom ineens voor de deur stond, alleen maar omdat hij zich rot voelde over z’n gedrag die dag ervoor. Terwijl zij duidelijk over een veel langere periode gekwetst is, het kwam echt over alsof hij dat totaal niet erkende. Ik was blij verrast dat Darcy die brief niet aannam