90 Day Fiancé

Ja wat een gek! Geen andere woorden voor… Had het echt met Avery te doen…

1 like

Jij maakt mijn dag!!

1 like

Hahahaha ik ga stuk om die aflevering van vanavond. Ed die zegt: I love you, en dat Rose in het Filipijns/Tagalog zegt: je bent lelijk.

13 likes

Hahaha ‘Does that mean’ I love you’? I hope so’

1 like

Hahaha Darcy als Tom voor de deur staat: random.

1 like

Wat jammer, het is alweer geblokkeerd.
Kan je nog meer spoileren over Lana?

Vond het zo vies dat Tom ineens voor de deur stond, alleen maar omdat hij zich rot voelde over z’n gedrag die dag ervoor. Terwijl zij duidelijk over een veel langere periode gekwetst is, het kwam echt over alsof hij dat totaal niet erkende. Ik was blij verrast dat Darcy die brief niet aannam

3 likes

Maar waarom zijn het ineens drie afl. Ben kapot wil naar bed maar wie is williams

2 likes

Dit dus!!!

Haha ja ik baal ook een beetje @Banananana, wil naar bed maar wil het ook zien
Denk alleen dat Williams niet in deze aflevering zit, ik heb het idee dat ze 1 dag hebben gefilmd bij die Yolanda en dat over 10 afleveringen hebben uitgesmeerd, mijn god

1 like

Inderdaad zeg, wat een saaie verhaallijn is dat.

Slaap lekker! @WBJNE

1 like

Hahahaha same, twee uur is wel echt genoeg

Bedankt!

jorge is vrij!
Hij was al een dotje maar nu is hij nog steeds een dotje, maar dan op een andere manier.

Je profielfoto staat rechtsonder (:

Ow dank je. Even bijwerken!

1 like

wow wat een verschil met vroeger!

impopulaire mening dit trouwens maar ik vind anfisa echt leuk. Ookal is ze een beetje psycho

1 like

Ik denk dat zij deels ook wel als de golddigger psycho werd neergezet. Ze is ook één van de weinige deelnemers die zich volledig heeft gedistantieerd van de show na haar deelname. Al vind ik haar nu soms ook wel een beetje eng overkomen met die extreem afgetrainde foto’s. Maar ze heeft wel echt een leven voor zichzelf opgebouwd.

Haha oeps ik ben ook zo, denk dat ik wel resonate met haar daarom.

Ik vind het wel kut hoe ze haar hebben neergezet idd, volgens mij is ze er altijd voor uitgekomen dat ze Jorge ook leuk vond om zijn geld, en dan heeft ze ook het recht teleurgesteld te zijn als hij daarover gelogen heeft vind ik. Ze doet verder gewoon lekker wat ze wil en waar ze gelukkig van wordt met dr bodybuilden enzo, en dat waardeer ik. (al sta ik dan weer niet achter dingen zoals auto’s bekrassen en telefoons hacken enzo)