90 Day Fiancé

YO dit loopt echt helemaal uit de hand.

Hij zegt dat ze weg is en dat hij in het ziekenhuis heeft uitgevonden dat hij een STD heeft (die hij dus claimt van haar te hebben gekregen, omdat ze vreemd ging - zijn obsessie hiermee is echt verschrikkelijk). Maar nu kwam de politie bij hem thuis omdat ook zij zich zorgen maken over Karine en waar ze is.

Dit gaat heel ver dat ik dit denk, maar Paul is echt niet helemaal 100. Ik hoop zo dat hij ze niet iets heeft aangedaan en naar dat ziekenhuis is gegaan voor een alibi…

Oh gadver wat naar dit allemaal. Die Paul was vanaf het begin al een enorme creep maar het gaat van kwaad tot erger nu. Hij heeft serieuze hulp nodig. En hopelijk zijn Karine en het kind oke.

1 like

Ben ik weer, sorry voor mijn topic-overkill.
Karine heeft een statement gereleased dat ze veilig met Pierre is en een restraining order against Paul heeft. Ze is dus OK!!!

2 likes

Oh gelukkig! En heel fijn dat ze een restraining order heeft.

Waarom de fuk denkt die meid dat ze in een vijf sterren appartement terecht komt in Ethiopië. Als je daar waarde aan hecht had je in de VS moeten blijven. En die moeder, walgelijk neerbuigend doet zij gatverdamme ga naar huis dan, bitch bye

1 like

Ja omg.

En die yazan en brittany ( geloof ik). Dat is toch een flop.

Ik vind ze wel echt hard tegen haar. Maar zij is echt veel te veel free spirit hiervoor. Dit wordt hem niet.

Die moeder moet ook even tranquilo doen. Ik zou ook weglopen. Doe even normaal hé

Ja klopt! Ik had niet verwacht die moeder zo fel zou worden.
Te zien aan het voorstukje wordt het nog wat erger.

Ik vind dat pillowtalk ook echt stom. Zit je eerst een half uur naar een aflevering te kijken die je net gezien hebt. Laat gewoon de 2e afl zien.

1 like

Holy tering! Ben ik weer :wink:
Ik had een paar dagen geleden besloten Homeland weer opnieuw te gaan kijken. Drie keer raden wie daarin figureert in Season 1 Episode 9 als kassameisje?!?!

9 likes

Is het heel triest als ik hier trots op ben?
(Ik antwoord zelf wel: Ja, das best debiel hehehe)

1 like

nee is chill :smile:

1 like

Ik hou echt zo erg van dit soort trash-TV!
Mijn nieuwste guilty pleasure is Love After Lockup. DAYUM wat een figuren :joy: Nieuwe seizoen wordt ook elke zaterdag op YouTube gedonderd, maakt het wel zo makkelijk

Ja dit kwam ik ook vorige week tegen!
Heel toevallig. Zie hier: https://m.imdb.com/name/nm4789790/

Ze heeft wel dat typische Amerikaanse “girl next door” vibe snap de casting wel maar goed, ze is dus actrice (niet-actief nu?).
Oh vind dit zo een heerlijk programma, fout maar fijn

1 like

Wat toevallig!!!

Ja ze heeft zeker die vibe, maar ik moet ook zeggen dat ze zichzelf toch echt niet actrice kan noemen met 2 super kleine cameos?! Bijzonder :wink:

Er zitten wel bepaalde types tussen die echt super aandachtsgeil zijn (hello Angela & Darcey!)

Toevallig he! Had net daarvoor een comment gelezen op een IG-page dat zij actrice is en dat 90days misschien (deels) scripted is. Kon het al niet plaatsen, totdat ik 2 dgn later Homeland opnieuw ging bingen :rofl:

Ja Darcey is niet ok, lief maar zo “op zoek naar”. Die relatie met die tweelingzus lijkt ook problematisch, die steken onder water. Ben zelf enig kind dus moeilijk oordelen of dit “normaal” is, wat dat ook betekent.

En Angela. Ze kan heel af en toe sympathiek zijn, respectvol naar MAAAKUULS moeder, en dan 5 sec. later die tante half uitschelden. Beetje raar

Ja 90 days kan niet anders dan scripted zijn denk ik soms! En toch blijf ik het kijken hehe.

Darcey & Stacey zijn idd all over the place. Benieuwd wat voor effect dat allemaal op hun kinderen heeft eerlijk gezegd.

Angela moet ik zo om lachen, die is gewoon een parodie van zichzelf. Id MAAAKUUUL, en dat haar favoriete werkwoord ’ to tote’ is. Maar die is ook dus echt vaak op van die suuuupertrashy talkshows geweest (Maury enzo).

Ik wacht nog steeds tot ik een keer die Ronald, getrouwd met Tiffany uit US, tegen kom, die woont hier niet ver vandaan. Als hij niet al in Amerika zit trouwens, dat weet ik eerlijk gezegd niet eens.

Aha want jij woont in Z-A? Cool! Of loopt hij in NL rond inmiddels?
Moest hen weer even googlen. Weet niet hoe maar sommigen krijgen (over) exposure op de memes- en YT pagina’s en anderen zijn ietsjes minder populair? Zij hadden niet/minder het green-card debacle wat bij andere stelletjes meer aanwezig is

Tote hahaha echt zij heeft een hele andere voorstelling van biologie/ zaken en misschien in zware high-profile fertility clinics en trajecten? Maar niet via de ‘normale’ weg vrees ik

1 like

Ik woon idd in Zuid Afrika, maar had heel erg gelachen als hij randomly in Nederland zou zitten nu :joy:
Ja is ook zo dat er echt heel verschillende exposure is voor verschillende couples. Er zijn er sommige die ik me echt slecht herinner. Maar ook super benieuwd hoe het nu eigenlijk gaat, zoals dat jonge meisje die met die Spanjaard is getrouwd op 19-jarige leeftijd ofzo.