Aanmeld- en vragentopic Sustainable Santa 2020

Lieve Santa,

Sorry voor mijn late bericht, en duizendmaal dank voor dit gedicht.
Wat betreft je vraag over keramiek: ik ben niet zo specifiek!
Zolang het een beetje past bij mijn interieur, ben ik absoluut geen zeur.
Ik kan niet wachten om te zien wat je voor me hebt bedacht,
daarom wacht ik al met smacht.

Al deze vragen in dichtvorm laten mij afvragen of er bij het pakketje eigenlijk ook een gedicht moet? :slight_smile:

Wel een berichtje, maar dichten of niet mag je zelf weten :blush:

1 like

Ach sorry, heb helemaal gemist dat dat gewoon in de beginpost stond! Dank je voor de info :blush:

1 like

Hoi lieve @Polska,

Wat een leuke collage heb jij gemaakt! Je Secret Santa is al druk bezig met de voorbereidingen. Om je geen ongewenste spullen te geven, hier wat vragen:

  • Word jij ook blij van puzzelboekjes?
  • Houdt je ook van wat lekkers bij je thee en is dit dan liever hartig of zoet?
  • Maak je wel eens je eigen schoonmaakmiddelen? En wat vind je daarvan?

Veel liefs, je Santa!

Hoi Santa! :blush:

Ik hou vooral van sudoku’s, in de andere puzzels ben ik helaas erg slecht. Voor bij de thee hou ik van zoet.

Zelf heb ik nog geen eigen schoonmaakmiddelen gemaakt, omdat ik er simpelweg nog geen tijd voor heb vrijgemaakt. het lijkt me wel heel leuk! Op internet lees ik er veel goeds over. Ik heb bijv. wel al baksoda/natriumbicarbonaat staan en pepermunt olie. Dus sta er zeker voor open!

Ik ben heeeel benieuwd :heart_eyes:

Groetjes, Polska

Zou voor de zekerheid de topicstarter even pmen zodat zij een privé bericht kan sturen

1 like

Ik geef het even door in de groep met organisatoren!

1 like

Lieve @NoyraSoturi,
Misschien stelde jij jezelf de vraag,
Waarom heb ik nog niks van Santa gehoord tot vandaag?
Tot mijn spijt was het pakketpunt vandaag gesloten,
Hierom heb ik mij zeer verdroten.
Ik bied dan ook mijn excuses aan,
En laat je weten dat het morgen op de post zal gaan.
Hopelijk kun je me vergeven,
En verrijkt het pakje snel je leven.

Liefs,
Santa

Geen zorgen secret santa, take your time! :blush:

@Briseis Jouw pakketje wordt vandaag verstuurd :star2:

1 like

Ik heb gisterochtend eindelijk mijn pakketje opgehaald! De heerlijke geur rook ik al van ver en wat was het mooi versierd.
Mijn naam was heel mooi krullerig op de voorkant geschreven en al m’n diamantjes stonden erop.
Ook het gedicht was superleuk en lang! En de kadootjes ben ik ook heel blij mee :D. De koekjes heb ik meteen meegenomen onderweg, het boek ben ik ooit in begonnen op m’n ereader en ga ik nu echt uitlezen, superleuk ook dat die kiemen ook biologisch zijn.
En nu al zin om weer te douchen en te badderen. Ik rook bij het ophalen al dat het lush moest zijn, haha heerlijk!!
Oh en ook echt leuk ingepakt met nummers die matchten bij het gedicht, helaas was ik al begonnen met uitpakken toen ik een foto maakte.
Nu ga ik uitzoeken wie mijn lootje is!


Ohja en ik was al een tijd op zoek naar een perfect dahl recept en nu heb ik die eindelijk, en nu al zin om de activistische stickers overal op te plakken!

Oké de foto vd cadeaus uploadt echt niet

3 likes

Cliffhanger

Spannend! :smiley:

Excuses dat ik zo’n oud topic omhoog breng, maar ik vroeg me af of er animo voor is om dit jaar een sustainable santa te doen. Ik zou het wel heel leuk vinden en wel willen helpen met organiseren in ieder geval! :christmas_tree:

2 likes

Lijkt mij leuk! Misschien wel een klein beetje kortdag voor echt kerst maar cadeautjes krijgen in januari is ook leuk! Mee organiseren gaat me dit jaar helaas niet lukken ben ik bang, maar als het van de grond komt doe ik graag mee!

1 like

Ja, januari is wel een betere optie!

Misschien is een poll wel handig:
  • Ik wil meedoen
  • Ik wil meedoen en eventueel helpen organiseren
  • Ik wil stemmen

0 stemmers

Lijkt me leuk, alleen niet zo kort op Secret Santa

1 like

Ik vind maart ook een betere optie.

Maart is wat mij betreft ook goed. :blush: Misschien ook wel handiger, gezien de aankomende lockdown. Dan stel ik voor dat we het voor nu laten,
en het dan over 1,5 maand weer oppakken.