Action toppers #2

Ik zie dat Lidl deze week dit heeft, misschien ook nog een optie

13 likes

Oh wow die is mooi!

4 likes

Lekker late reactie maar mijn ijzeren bankje buiten is ook nog steeds goed zwart. Vorig jaar zwart gespoten met Action lak, niet eens nog een beschermlaag overgedaan. Droogt ook echt super snel.

4 likes

Dit is meer een geur-ui :upside_down_face:

10 likes

Ja na een uurtje is het gewoon droog. Ben ook echt verbaasd erover. Dat krukje die ik roze overgespoten heb ik wel meerdere lagen gegeven. Dat was 1 spuitbus. En het droogt vaak veel mooier op dan verf bij veel dingen. Veel gelijkmatiger. Jammer dat ze niet een heel assortiment aan kleuren hebben haha. Ik vond die spuitbussen van de gamma/karwei(?) Dacht ik, echt veel kutter.

2 likes

Ik heb alleen ervaring met die van de Action maar heb daardoor ook nooit behoefte gehad om duurdere te proberen. :smile: Ik heb de roze ook gehad om nachtjeskastjes te doen maar dat project was beetje mislukt. Misschien kan ik keer iets anders bedenken, het is wel een mooie kleur idd.

6 likes

Action had ook ooit lilapaars. Toen heb ik m’n hele fiets ermee ondergespoten, ik was echt nog maar iets van 16/17 jaar. De fietsenmaker was helemaal verbaasd hoe goed het eruit zag haha. Hij begreep er niks van dat ik dat zelf had gedaan. Alleen het nadeel van de action is dat je nooit weet wat ze hebben qua assortiment. Er is nu ook een rode en groene spuitbus maar beide echt van die enorme felle kleuren.

6 likes

Nu spuitverf toch het gespreksonderwerp is: Weet iemand of Action die ook in 9010 heeft?

1 like

Oeh ik ben heel benieuwd naar die spuitverf nu! Hebben jullie het vantevoren wel opgeschuurd? Lijkt me leuk om mijn oude poppenkast op te knappen voor mijn nichtje

3 likes

Ik heb nooit het van tevoren opgeschuurd, maar ligt denk ik wel aan de ondergrond.

Deze sokken zijn heel fijn, lekkere zachte stof

Je hebt ze ook in maat 35-38 enzo maar die kon ik niet op de site vinden.

8 likes

Ik vind deze geurkaarsen fijn:

De geur is niet extreem maar door het houten lontje knettert de kaars zo gezellig!

16 likes

Ja love die sokken!

4 likes

Jaaaaaa, zweer echt bij de korte versie hiervan 🫶🏼

3 likes

Ik mis wel echt de kerst editie hiervan! Heb voor de herfst de pumpkin spice gehad ( lekkerste pumpkin spice geur ooit), maar zit nu te wachten op kerst geurtjes…

3 likes

heeft iemand ervaring met de broodrooster van de action? die van een tientje. ik zou er graag eentje willen en moet nog iets op m’n verlanglijstje voor kerst zetten dus zou het perfecte cadeau zijn.

Ja die werkt best wel goed! Komt de eerste keer echt n nieuwe lucht vanaf maarja

1 like

Niet met deze in het specifiek. Maar al mijn keuken apparaten die elektrisch zijn bijv staafmixer zijn via de action altijd binnen no time stuk.

8 likes

Ja ik heb m, werkt prima. Gebruik m niet vaak maar hij doet wat ie moet doen. Heb met de mixer en blender van de action wel eens gehad dat er rook uit kwam, dus die zou ik niet meer opnieuw kopen.

3 likes

Ja, bleef maar stinken en ging na een paar keer gebruiken kapot. Ik heb nu die van Blokker van 15 euro en gebruik 'm dagelijks zonder problemen. Zou 5 euro extra uitgeven dus :grimacing:

2 likes

iedereen bedankt voor de reacties! denk dat ik dan liever die van de blokken vraag!

1 like