Action toppers #2

Hij ging vannacht ook af hahaha. Ik wist niet dat ik per ongeluk tijdens het instellen ook een alarm had gezet. Direct uitgeschakeld. Heb medelijden met de mensen die vroeger zo wakker moesten worden.

Oh en als iemand iets suikerspin roze wil overspuiten dan is deze spuitbus een aanrader. Word bijna misselijk echt precies een suikerspinkleur.

4 likes

Omg omg omg!!!

2 likes

Kan vandaag wel het resultaat laten zien van een oud krukje die ik random heb overgespoten haha

5 likes

Plakt die spuitbus dan ook of dat niet?

Ik wil een oude nep kunstboom zwart gaan spuiten :thinking:

4 likes

Nee, totaal niet. Je moet ff zo’n plastic rondje eraf halen en dan werkt ie perfect. Vind sowieso voor action kwaliteit die spuitbussen goed werken.

3 likes

Ooo chill, dan is het kerstboom pimp tijd.
Thanks voor de tip!

3 likes

Oh ik heb hier laatst naar staan kijken maar wist het niet helemaal. Ik ben benieuwd!!

3 likes

Toen ik er werkte had ik zoooo vaak boze mensen aan de servicebalie omdat de spuitbus die ze hadden gekocht het niet deed. Dus je bent zeker niet de enige!

7 likes

Haha nou ik zat me toch te knijpen op dat spuitding joh. Ik dacht, ik zal wel weer te slap zijn. Later kwam ik er ook pas achter hoor je bent niet de enige lol.

Ik heb een foto gemaakt maar kan hem niet uploaden want niet geautoriseerd oid? Hoe kan dat @Nescio @Lula ?

Oh dit lukt wel. Een screenshot. Vind het echt veel te roze maar ik zet hem als krukje neer voor mn kaptafel en in die kamer komt toch nooit iemand behalve ik.

@Vaiana ik denk dat jij wel van deze kleur houd?

22 likes

Ja de spuitbussen van de action zijn echt top. Gebruiken we al jaren bij de scouting bij het knutselen voor thema

5 likes

Love it, nu aan t bedenken wat ik in deze kleur kan spuiten, haha.

3 likes

Zou dat niet afgeven na een tijdje? Zoontje heeft een stoel en die wil ik ook over spuiten ipv verven.

3 likes

Ik heb een paar jaar geleden een fiets gespoten met zulke verf en blijft echt goed zitten!

3 likes

Omg ik wil dit

6 likes

Idd wat @Spaarlamp zeg blijft heel goed zitten. Denk dat gewone verf nog sneller slijt.

3 likes

Weet niet of dit het juiste topic is maar heeft iemand ervaring met een aroma diffuser van de action? Werkt het net zo goed als eentje van een duurder merk bijvoorbeeld?

Ik heb deze ooit gekregen: https://www.action.com/nl-nl/p/2572086/arome-dome-diffuser/

Werkte een paar maanden prima, maar toen zat er ineens een scheur in de behuizing en begon hij te lekken. Misschien alleen maar pech hoor, want hij deed het best.

3 likes

Ja ik heb daar ervaring mee en nooit problemen gehad. Alleen bij sommige diffusers klik je het flesje olie in en bij andere druppel je wat olie in het water, dus ik zou even goed kijken welke je neemt. Ik vind die met druppeltjes in het water zelf fijner want die kan je zelf doseren

2 likes

@Luzarl bedankt voor jullie reacties. Twijfel zelf over een Geurwolkje maar ik vind hem erg duur… Weet ook helemaal niet of ik het wel fijn vind om hem te gebruiken, dus zou een goedkopere optie eerst willen proberen. Hebben jullie ook ervaring met de geur oliĆ«n van de action? Is het wat of kan ik daarbij wel beter voor een duurder merk gaan?

4 likes

Heb geen diffuser van Action (wel van Geurwolkje) maar vind de olie’tjes van Action echt prima fijn! Heb ook van geurwolkje zelf, H&B en nog een paar random andere maar merk daarin echt weinig verschil.

5 likes