Action toppers #2

Oeeeeh, ik ga morgen kijken! Hopelijk iets voor het drama dat zwarte houten jaloezieën heet.

6 likes

Ja dit heb ik er ook mee gedaan. Zoveel beter dan een Swiffer. En sneller.

4 likes

Dit klinkt hoopvol! Als ik die spons kan vinden, ga ik acht meter aan jaloezieën stoffen hahaha. Eigen review volgt.

8 likes

Verkopen ze bij de action tegenwoordig van die panties met teddy stof of fluweel van binnen?
@Oprah denk met zomer/ picknick spullen etc wel?

3 likes

Xenos missh?

1 like

Ik heb er een bij de scapino gekocht laatst!

2 likes

Zeeman altijd wel!

3 likes

Ik was vandaag in de blokker en zag die schuursponsjes, maar serieus de scrubdaddy is een geel zonnetje en de scrubmommy een roze hartje

1 like

Ik heb ze vandaag bij Ikea zien liggen!

3 likes

Maar die scrubdaddy spons dus voor luxaflex? Hoe werkt dat? Eerst nat maken? Ik zie hem helemaal niet op de action site :disguised_face:

2 likes

3 likes

Ik heb ze vanmiddag zien liggen!
Grijs en zwart met een fleece binnenkant.

4 likes

Dat is de damp duster, ik zie 'm ook niet op de action site.
Wel hier: Scrub Daddy damp duster kopen? - Wibra Nederland - Dat doe je goed.
Je maakt 'm inderdaad vochtig en dan ga je gewoon over de oppervlakken heen om af te stoffen. Ik vind het ook handig want het stof blijft zeg maar plakken aan die spons.

4 likes

Ik heb de spons vandaag bij de wibra gekocht. Ze hebben ze in verschillende kleuren.
En ze komen al nat uit de verpakking! Ready to use! Hahaha ik vond het zo verrassend vies aanvoelen?

6 likes

Nee niet deze voor de jaloezieën.

Wat @syntagma zegt.

2 likes

https://www.tiktok.com/@scrubdaddy/video/7248277376356928811

3 likes

Niet per ongeluk die damp duster in de wasmachine doen. Dan doet ‘ie het niet meer :joy:

25 likes

De bezem heb ik ook. Fijn ding

4 likes

Ah, zo lijkt het net een klei werkje wat een kind gemaakt heeft en nu voor altijd op de kast in het zicht moet liggen.

9 likes

Omg ik wil dit echt! Ga morgen naar de action haha

4 likes