Action toppers #2

Ik heb er vandaag eens gekocht en heb hem net even snel uitgetest. Ik vind hem ideaal. Je hoeft hem alleen maar nat te maken en hij houdt al het stof echt goed vast. Ik heb hem even snel over de vensterbanken, mn nachtkastje en de zijkant van de trap gehaald, maar echt :pinched_fingers::pinched_fingers::pinched_fingers:

8 likes

Maar de wasmachine is alleen water en zeep toch? Hoewel de spons er niet zo gelukkig meer uitziet vraag ik me af wat er dan ‘kapot’ aan gegaan is dat ie het niet meer doet?

3 likes

Je mag er geen schoonmaakmiddelen/zeep op doen/mee gebruiken dus misschien ligt het daaraan.

3 likes

Wat je dat grote roze ding
Stoffer en blik? Grappige vorm

5 likes

Ja fantastisch al dat roze spul!!

3 likes

Als hij opdroogt is het echt een raar ding. Keihard maar superlicht. Beetje natmaken en dan wordt ie weer z’n fantastische zelf.

2 likes

Waar gebruiken jullie de og scrub daddy voor? Ik vind het er zo heftig uit zien en ben bv bang om mijn pannen ermee te beschadigen

1 like

Voor de badkamer bijv. Heb er eens de deuren mee schoongemaakt en toen schuurde ik zo verf van de deuren af :smiling_face_with_tear:

6 likes

Ik gebruik hem zelf voor de gootsteen in de keuken en de zeep aanslag op de tegels in de badkamer. Het lijkt heel heftig maar als je hem met warm water doordrenkt wordt hij ‘zachter’.

Pannen zou ik er ook we mee durven schoonmaken. Weet niet of ik het over een glazen douchewand / tafeltje zou halen, maar in principe moet dat kunnen.

6 likes

@Spaarlamp @Uprooted
Dit vind ik dus meteen heel spannend klinken allemaal haha

7 likes

Wat gebruik jij in combinatie met de spons voor de badkamer tegels?

1 like

Vroeger verkocht Action mascara van Miss Sporty voor maar €2, maar helaas heb ik die al maanden niet meer gezien in de winkel. Waren echt mijn favoriete mascaras en dan ook nog extra goedkoop.

2 likes

Blauwe WC eend!

2 likes

Oohh bestaat dat merk uberhaupt nog? Ken het alleen van de etos in mijn tienerjaren 20 jaar terug :smiling_face_with_tear:

10 likes

Oh echt, blijft de blauwe kleur dan niet in je voegen?

3 likes

Bij mij wel, maar vervaagt wel weer tot ze niet meer blauw zijn.

3 likes

Dit!

5 likes

& @Uprooted thanks voor jullie antwoord.

3 likes

Haha tot voor kort werd het ook nog bij Etos verkocht! En ik vind hun mascara echt geweldig, zelfs beter dan sommige high end merken.

3 likes

Ik was net in de Action en zag deze. Lijkt me wel een leuk simpel nachtkastje. Heeft iemand dit toevallig en is het wat, gaat de lade goed open?

Nog 2 dingen die ik zag en me wel leuk lijken:

Maar ben nog niet verhuisd dus ga niks kopen.

17 likes