Action toppers #2

Precies dit. En de kracht van de action is gewoon heeeeeeel groot inkopen. Dus die hebben waarschijnlijk drie miljard cups ingekocht

1 like

Heeft iemand ervaring met de smart lampen? Ik hoef niet zoveel bijzonders, alleen dat ik de lamp kan dimmen en de warmte van het licht kan aanpassen (sterk wit licht vs warm geel licht). Het liefst ook enigszins energiezuinig, of zijn deze lampen per definite niet zuinig? Iemand een aanrader?

lampen waar ik nu naar keek

LSC Smart Connect slimme multicolor ledlamp | Action.com
LSC Smart Connect slimme filament ledlamp | Action.com
LSC Smart Connect titanium filament led | Action.com
LSC Smart Connect slimme filament-ledlamp | Action.com

6 likes

Nee echt enorm flut!

Ik weet niet of ze zuinig zijn, maar verder ben ik er heel tevreden over!

4 likes

Ik snap dat het het Action topic is. Maar ik ben fan van Ikea slimme lampen / producten

5 likes

Ik heb er 1 gehad en was er heel tevreden over. Qua energielabel hebben ze volgensmij allemaal label G of F, dus niet echt zuinig.

6 likes

Ik vind ze heel handig

5 likes

Wij hebben ze en bij ons maken ze kortsluiting in de eettafellamp. Dus wij moesten dure lampen kopen en bu is het goed.

2 likes

Ik ben tevreden over de smartlampen.
Weet iemand hoe het is gesteld met de vloerkleden van action? Ik wil er een bestellen via hun webshop (want de grote zijn niet in de winkel te koop? 160x230) maar geen idee hoe de kwaliteit is

3 likes

Bedoel je die met die met die ruitjes erop? Ik heb de kleine en bevalt goed! Blijft ook lekker zacht!

2 likes

Ja, ah top! Thanks dan ga ik hem maar bestellen denk ik. Ik lees wel slechte recencies over de webshop, dus het zal me benieuwenā€¦

8 likes

Ik hoop dat ie bevalt! Heel jammer dat ie niet in de winkel ligt, anders hadden wij denk ik ook de grotere gekocht

7 likes

Iemand ervaring? Zat te kijken naar de tymo ring en verwacht niet hetzelfde resultaat natuurlijk maar dit is wel een veeeeel vriendelijker prijsje

3 likes

Ik heb die grote en merk geen verschil met die van de karwei, leenbakker, kwantum oid.

1 like

Ik heb de grote en bevalt heel goed! Ook totaal geen problemen met de webshop gehad

4 likes

Thanks ook voor het reageren @Karl_Lagerfeld en @DeeDee . Ik heb hem gister binnen gekregen en hij is inderdaad top! Prima kwaliteit en goed stevig/dik. Webshop ging ook prima.

6 likes

Heeft iemand een idee waar in de winkel kruik die hier werd aangeraden (die Betty bottle) zou moeten liggen? De medewerker kon mij alleen een kruik met kerstprint aanwijzen.

1 like

Bij de pleisters, thermometer etc

6 likes

Bij mij lagen ze hiernaast!

4 likes

Bij mij idd ook!

Vanmorgen gehaald en zojuist meteen uitgeprobeerdā€¦ wat een fantastisch ding!

1 like