Action toppers #2

Dit vind ik wel echt een topper van de Action! Het blijft ongeveer een halve dag warm en hierdoor hoef ik niet continu water te koken voor thee.

26 likes

Heeft iemand de verzwaringsdeken van de action en hoe bevalt het?

1 like

Ja, ik heb hem, en hij bevalt goed! Ik vind het fijn dat hij vrij groot is, waardoor hij niet van me afglijdt als ik eronder toch lig te draaien. Qua gewicht is hij voor mij ook precies goed.

2 likes

@Alopex @anon4775214 misschien een hele domme vraag, maar went did zwaarte van de deken op een gegeven moment niet waardoor er minder voordelen te merken zijn??

Ennn op welke manier helpt die deken jullie?

1 like

Bij mij went het wel iets, maar eigenlijk is het elke keer dat ik er onder ga liggen weer ‘even’ wennen. Dan voelt het heel zwaar en een paar minuten later is het weer over.
Ik gebruik hem niet voor het slapen, maar vooral om overdag te ontprikkelen of niet overprikkeld te raken. Ik blijf er wat rustig onder, merk dat ik mijn spieren wat makkelijker kan ontspannen.

2 likes

Ja dat is precies wat er gebeurt. In principe is de bedoeling bij dit soort hulpmiddelen ook dat je het even gebruikt, en dan weer een poosje niet.

2 likes

Weet iemand hoeveel gewicht hier ongeveer aan kan hangen? Zou een gewoon (verduisterend) gordijn te zwaar zijn? Ik wil een gordijn bij de achterdeur tegen de tocht maar heb geen zin om te boren.

4 likes

Als hij goed klemt lukt dat denk ik wel. Heb geen wrvaring met deze specifiek, maar in mijn eerste appartement had ik een inbouwkast met bovenin planken en daaronder leeg voor stofzuiger e.d. Heb daar toen zo’n douchegordijnklemstang vd bouwmarkt opgehangen voor kleding en dat ging prima.

3 likes

Ik heb precies dezelfde constructie bij de achterdeur, werkt prima!

3 likes

Ik heb dit al jaren hangen, gaat helemaal goed

2 likes

Ik had een paar weken terug mooie planners/agenda’s gezien bij de Action, voor een lage prijs. Ze waren met verticale kolommen en spiraal. Ze leken vrij veel op planners zoals die van Mascha. Moest er nog even over denken (typisch…). Nu waren ze vorige week (begin december) allemaal op/weg, en deze week nog steeds. Iemand een idee of dit bij alle filialen zo is of dat er ook plekken zijn waar ze nog liggen?

9 likes

Heb ze na dit bericht gister gehaald en het hangt nog.

2 likes

Doet het oké. Zuigt stof etc prima op. Maar voor het groffe geschut pak ik toch wel altijd de snoer stofzuiger.

4 likes

Ik heb gister deze gekocht bij action en hij is zo chill en een hele lekkere geur/smaak. Heb ook de aloë vera variant. Ook fijn maar deze vind ik echt top.

4 likes

Ze zijn er weer de mokjes van de Action

11 likes

Jammer dat deze (bijna) nooit oortjes hebben. Of ergens wel gespot?

1 like

Niet zoals die kleine, maar ik heb vorige x wel deze gescoord. Daar had je toen ook bruine, blauwe en groene van. Ik vond die andere kleuren wel minder, maar dat kwam vooral omdat ze te donker waren voor mijn smaak

De mok

5 likes

Deze van Blokker vind ik er altijd op lijken (en staan al lang op mijn wishlist haha)

5 likes

Bedoelde idd de mini. Die roze lijkt toevallig ook op die van Hema

@anon3219017 @FrozenFlame
Heel mooi allemaal maar vlg mij niet kleine formaat? Twijfel nu of die vd Action wel espresso-formaat zijn…

Blokker 20cl is ook zonder oortjes helaas.

Heb er al een aantal van HK en Hema maar leuk om de collectie uit te blijven breiden!

4 likes

Xenos heeft vergelijkbare met oortjes

4 likes