Action toppers #2

Oh… :stuck_out_tongue_winking_eye: heb hem serieus al een paar jaar en ik heb dit nooit geweten

5 likes

Hebben ze die nog steeds? Ik heb ze niet gezien en wilde online bestellen maar daar zijn ze best duur.

1 like

Ik heb zo’n nep shakti mat / acupressuurmat gekocht in de Action en voor de € 5,8 die ik ervoor betaald heb werkt het verrassend goed. Ik heb last van vermoeide/stijve kuiten en voeten en merk echt een verschil. Voor mijn nek en schouders doet het voorlopig minder (of ik heb nog te weinig kunnen testen).

4 likes

Wat fijn!

Ik ben div keren naar de Action gegaan hiervoor maar was iedere keer niet aanwezig helaas

2 likes

Hoe bevalt deze je? :smile:

2 likes

Bevalt prima ja!
Punt is (eigen domme schuld) dat ik ergens dacht/hoopte dat het ook een humidifier optie had? Nee dus. Het reinigt de lucht (stond ook duidelijk op de website hoor maar ik dacht missh nog extra opties).

En het apparaat geeft aan hoe erg de lucht vuil is, zodat ie weet hoeveel te reinigen. Maar bij mij is dat steeds heel erg laag, geen idee waarom. Ik doe weleens de ramen open maar woon in binnenstad Rotterdam dus zo schoon is de lucht niet hier! Zou je denken.
Maar dan zegt dat ding toch: geen vuiltje ad lucht hehe

Dus soms twijfel ik of het nodig is hier,
ik las dat sommige mensen dit apparaat continu aan hebben maar dat zou dus echt niet hoeven bij mij.

Ook qua formaat best groot. Zou je even rekening mee moeten houden.

Ziet er verder wel strak uit!

Geen idee of je iets hebt aan deze review. Heb je huisdieren? Las later dat het dan wel heel fijn werkt

8 likes

Zeker heb ik er wat aan! Dankjewel :blush:

2 likes

Zit er niet misschien nog een plastic velletje op een filter wat je er af moet trekken ofzo? Dat er achter een klepje nog iets zit waardoor de lucht nu ook niet goed verwerkt wordt?

5 likes

Ik snap wat je bedoelt! Dacht dat ik alles wel goed had geïnstalleerd maar zal het nog ff checken, tnx voor je tip

Iemand hier ervaring met de mobiele airco van de action? :grimacing:

2 likes

Nee, misschien in het influencertopic

3 likes

Heeft iemand ervaring met deze?

Ik ben die muggen op mijn slaapkamer zo beu… ik krijg ze maar niet weg.

5 likes

Ik ken dit vanuit de blokhut. Opzich werkt het wel maar het geeft mega veel licht en als de mug/vlieg er tegenaan gaat dan hoor je dat best luid. Weet niet of je dat op je slaapkamer wil?

2 likes

Ik heb deze geprobeerd en weer terug gebracht maar ik had hem vooral gekocht voor vliegenoverlast maar dan zaten er 20 vliegen in de keuken en geen 1 vloog erin. Voor muggen weet ik dus niet of het beter werkt.

5 likes

Ik weet niet wat voor raam je hebt maar een hor is echt de beste manier om ze tegen te gaan, action had hier online verschillende soorten maar je hebt ook van dat klittenband met weerhaakjes dat je in je kozijn kan plakken waar je dan van dat net in kan haken.

9 likes

Wij hebben zo’n ding op m’n werk voor vliegen. Werkt voor geen meter, vliegen overal behalve daarin.

3 likes

Ik heb een Velux dus heb zo’n speciale hor nodig, ik vond het nogal een hassle om dat te bestellen maar ik zal er toch eens voor moeten kijken. Bedankt voor de reacties iedereen, dan skip ik deze!

3 likes

Je kunt ook gaan voor een klamboe. Ik heb zelf velux ramen in een schuin dak, dus zo’n hor is behoorlijk prijzig wat geen optie was. Mijn klamboe komt van de ikea en werkt heel goed. Het is wel handig om overdag hem ook dicht te houden als je de ramen open zet anders heb je ze in je klamboe en dat is zeer irritant.

9 likes

Ik wilde laatst ook zo’n ding kopen, maar toen las ik dat het bullshit is omdat muggen er helemaal niet op afkomen; je maakt er vooral andere insecten mee dood. Klamboe beter idd of zo’n verstuiver voor in het stopcontact.

2 likes

Heeft iemand deze al uitgeprobeerd?

3 likes