Action toppers #2

Ik heb DE nep tulpen gekocht :smile:
Ze staan op een vensterbank waar je nooit met je neus bovenop zit en ik vind ze toch best echt lijken.
Ze zijn van rubber achtig materiaal trouwens.

5 likes

Heb je een foto? :slight_smile:

3 likes

54 likes

Leuk!!

5 likes

Ik heb dit gemist! Waar komen ze vandaan?

10 likes

Heb je gezien in welk topic je zit? :sweat_smile:

31 likes

Hahaha nee. Dacht in het show je laatste aankopen topic :joy::woman_facepalming:t2:

9 likes

afbeelding
25 euro en mijn beste huishoudaankoop!
Ik heb een takke hekel an dweilen vanwege het uitwringen van zon pest doek. Dit is geweldig, ben zo klaar nu. Heel blij mee.
Aanrader!!

25 likes

Is de stok stevig? Twijfelde ook om deze te halen maar las ergens dat die stok heel dun/slap is?

Ja de stok is niet super dik dat is waar.
Maar heb hem pas 1 keer gebruikt dus kan er niet echt veel over zeggen.

4 likes

Ik heb deze dweil nu al 2 jaar en werkt nog steeds top! De stok vind ik zelf gewoon stevig

3 likes

Ik heb de dweil zelf ook al een aantal jaar en ik vind de stok gewoon heel stevig!
Hij zit bij mij wel soms zo stevig vast zodat ik hem niet helemaal kan terugdraaien naar het kleinste formaat. Ik vermoed omdat er dan water in is gekomen.

7 likes

Ik krijg helaas strepen met dit systeem. Is de dweil dan gewoon te nat?

3 likes

Ik ben overgehaald! Ga hem dit weekend kopen!:grin:

5 likes

Ik denk dat hij dan inderdaad te nat is. Ik krijg in ieder geval nooit strepen!

2 likes

Dweil je met koud of warm water? Met koud water krijg ik nooit strepen!

3 likes

Kan ook te veel schoonmaakmiddel zijn

8 likes

Kan de dweil ook in de wasmachine?

3 likes

Je vroeg het niet aan mij maar ik doe na het dweilen altijd kokend water in de emmer met de dweil om hem schoon te maken.
Het rode plastic stuk zit vast aan de dweil dus ik durf het niet aan in de wasmachine!

5 likes

Je kunt de dweil er toch uit trekken? Er zit een witte plastic ring aan die je in die rode houder klikt, wij gooien dat ding wel altijd in de wasmachine. Hebben er ook meerdere zodat we kunnen afwisselen.

8 likes