Action toppers #2

Dit was in ieder geval wel zo toen ik bij de Action werkte. Net als dat als er een blauw kaartje voor de barcode zit, dat er dan nog meer in het magazijn ligt.

Edit: dat betekent trouwens niet dat het ook vindbaar is in het magazijn of dat het ook daadwerkelijk in het magazijn ligt, maar in principe betekent zo’n kaartje dat.

14 likes

Een groot deel van de herfst deco is alweer uit de winkel hier en ingeruild voor kerst. En de herfst is nog niet eens begonnen? Had laatst wat leuke dingetjes gezien die ik nog wilde halen maar is dus alweer weg.

3 likes

Als je zou willen zou ik wel wat kunnen halen en opsturen, alleen krijg je dan de verzendkosten er natuurlijk nog bij

1 like

Weten jullie misschien of ze de sokjes nog hebben voor het eelt op je voeten? Voordat ik de wind ga trotseren voor niets.

1 like

Xylo schijnt hier ook tegen te helpen

4 likes

Ja dit is naar mijn weten nog steeds zo. Streep door de barcode betekend niet meer te bestellen en een blauw kaartje voor de barcode betekend dat daar nog voorraad van is wat niet meer in het vak past.

3 likes

Ik dacht dat ze overal uitverkocht waren en zag ze vandaag liggen! Meteen meegenomen als traktatie voor de verjaardag van mijn dochter!

2 likes

Ik heb ze onlangs nog wel in de winkel gezien ja! Volgens mij is dit wel vrij standaard assortiment altijd

2 likes

Ze waren er inderdaad in overvloed! Ik denk dat ik gewoon een paar keer mis heb gegrepen de afgelopen tijd.

5 likes

Heeft iemand deze toevallig ergens gespot? Ik heb ik verschillende filialen alleen de “mini” gevonden, niet deze “ring”

4 likes

De action bij mij in de buurt heeft nu die andere 3 stickerboekjes! Themes en holiday, vintage en animals.

4 likes

Thanks voor de tip, ik heb ze nu eindelijk wel kunnen bemachtigen! :smile:

3 likes

Ik ga vandaag kijken haha! Thankss voor de tip :blush:

6 likes

Hier bij Breda Hoge Vught hebben ze ze niet helaas.

3 likes

Als je wil kan ik morgen hier wel kijken voor je

4 likes

Wat lief! Ik ga morgen eerst nog even bij een andere Action kijken.

8 likes

Iemand deze slofjes gezien? Ik hou de site in de gaten onder het kopje nieuwe artikelen maar helaas nog niks. Ook niet in de twee fillialen hier in de buurt

3 likes

Ik ga vanmiddag naar de action. Ik laat het je weten of ze er hier wel zijn

2 likes

Deze heb ik gezien in Den Haag.

5 likes

Heb deze 3 weken geleden in Gron gekocht

4 likes