Lief dankje!
Iemand die toevallig de lounge broek van de week actie heeft en mij kan vertellen hoe hij valt!?
Ik heb m in het grijs. Valt ruim en vrij lang vind ik!
Heeft er iemand nog een 4kg kettlebell bij de Action gezien? Hier ligt alleen nog 6 en 10kg.
Weet iemand of Action goudkleurig cadeaupapier verkoopt?
Weet iemand of de kartonnen knutsel boeken doosjes nog in de winkels liggen? Bij mijn action kon ik ze niet vinden. Het is een doos van karton in de vorm van een boek.
Ja heb ik van de week nog gezien
Weet iemand in welk schap deze rugtassen zouden moeten liggen? Al verschillende keren de rekken langs gegaan maar “mijn” Action heeft ze volgens mij niet
Hier liggen alle rugzakken bij de kantoorspullen!
Bij ons op de kop! Tegenover de kantoor artikelen
Yes, die heb ik van de week nog gevonden. Wij hebben het boek van Sinterklaas ermee geknutseld.
Jaaaaaa omg wij hebben hem en werd er niet goed van. Tip is om hem even in de wolwas/ fijne was te doen, daarna was het klaar met pluizen.
En;
Ik was gisteren in de action en ze hadden de neptulpjes weer! Ik doe er denk ik wat gipskruid en takken uit de tuin mee en dan ziet het er best leuk uit voor in de hal ofzo en ik was om meerdere redenen een beetje klaar met wekelijks een bosje bloemen kopen ( hoewel je natuurlijk vraagtekens mag zetten bij action-meuk).
In een vaasje met water voor een extra echt effect!
Vorig jaar waren ze hier in de buurt allemaal snel uitverkocht helaas dus ik ga morgen meteen kijken of ik nu meer geluk heb!
Ah! Nee er lagen denk ik ook nog maar een stuk of 8 bosjes toen ik er was. Nou ik ben er vrijdag weer in de buurt, als je ze dan nog niet hebt wil ik hier wel even voor je kijken hoor( als je dat qua verzendkosten de moeite dan waard vindt…).
Verkoopt de action nog stickerverwijderaar? Ik kan 'm niet meer vinden
Action durf ik niet te zeggen. Kruidvat verkoopt het iig, ook al kan ik het nu niet meer op de website vinden.
Ik gebruik voortaan WD40 om stickers te verwijderen en dat gaat net zo goed maar je hebt niet die stank!